أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۸۷۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
مجتبي حسيني دستيار يحيي گل‌محمدي در کنفرانس مطبوعاتي اعلام کرد، اين برد تنها در صورتي ارزش دارد که به قهرماني ذوب‌آهن در جام‌حذفي ختم بشود.
به گزارش پایگاه 598،از سالن کنفرانس ورزشگاه فولادشهر حسینی گفت: به نظر من نباید زیاد خوشحال باشیم چون بازی ها فشرده است و تجربه به ما ثابت کرده تا جام‌حذفی را نبریم نباید به بردهایی مثل این دل خوش کنیم.

نباید زیاد خوشحال باشیم
بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و بازی سرعت خوبی داشت. بعد از دو گلی که خوردیم آن هم جلوی استقلال به بازی برگشتیم که خیلی مهم بود.از هواداران سپاهانی هم تشکر می کنم. نباید زیاد خوشحال باشیم چون بازی ها فشرده است و تجربه ثابت کرده تا جام حذفی را نبریم نبابد خوشحالی کنیم.

به بازیکن پا به توپ نیاز داشتیم
روند بازی به شکلی بود که نیاز داشتیم یک بازیکن پا به توپ به زمین بیاید و به همین خاطر به پهلوان بازی دادیم.

تعویض حق مربی است
تعویض حق مربی است و نباید در مورد حق مربی صحبت کرد. حسن زاده خودش دقیقه 80 گفت؛ من را تعویض کنید و پایش مصدوم شد. ما دوشنبه یک بازی سنگین داریم و باید او را حفظ کنیم. او خودش نمی توانست دیگر ادامه دهد.

رسانه ها زود به استقبال دربی رفتند
قبل از این بازی همه از بازی استقلال و پرسپولیس صحبت می کردند و رسانه ها زود به استقبال دربی رفتند! حتی پرسپولیس هم معلوم نبود صعود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها