أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۹۲۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
کاربران آیفون‌های ۶ و ۶پلاس زمان کمتری را صرف کار با آی‌پد در قیاس با سایر آیفون‌های گذشته می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم، امکاناتی نظیر ذخیره کردن مقالات، ویدئوها و دیگر محتوای وب براساس آخرین مشاهدات از جمله مزایایی بوده که در این گوشی‌ها منجر به این شده تا استفاده از آی‌پد در نظر کاربران آیفون6 رنگ ببازد.
مشاهدات اخیر مرکزی مطالعاتی نشان می‌دهد کسانیکه آیفون 6 دارند، 72 درصد وقت خود را به استفاده از گوشی‌شان اختصاص می‌دهند و تنها 28 درصد به سمت آی‌پدها می‌روند و در مقابل کاربران آیفون6 پلاس هم 80 درصد وقت خود را به گوشی و 20 درصد را به تبلت اختصاص می‌دهند.
قیاس آمار با کاربران قدیمی آیفون نشان می‌دهد، کسانیکه در جیب آیفون 5S دارند تنها 55 درصد مواقع از آن استفاده کرده و 45 درصد دیگر از وقت خود را صرف آی‌پد می‌کنند.
آمارها نشان می‌دهد که الگوی رفتاری کابران آیفون 6 پلاس بیشتر مشابه اندرویدی‌هاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها