أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۹۴۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
مسئول شرکت تحت قرارداد با سامی یوسف در نامه‌ای خبر حضور وی در تهران و اجرای کنسرت را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مسئول شرکت تحت قرارداد با سامی یوسف در نامه‌ای، خبر حضور وی در تهران و اجرای کنسرت را تکذیب کرد. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

با سلام و احترام

صبح امروز خبری تحت عنوان حضور سامی یوسف در ایران در رسانه‌های معتبر کشور منتشر شد که این خبر از طریق شرکت اندانته رکوردز (شرکت مدیریت و انتشار آثار سامی یوسف) به طور کامل تکذیب می‌شود و کاملا غیر واقعی در رسانه‌ها منتشر شده است. جالب است که بدانید در حال حاضر هیچ گونه توافقی با سامی یوسف برای برگزاری کنسرت در ایران هنوز صورت نگرفته است.

هر گونه اخبار رسمی و جدید در مورد برنامه‌ها و کنسرتهای سامی یوسف تنها از طریق سایت رسمی وی منتشر می‌شود. (www. samiyusufofficial. com)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها