امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۳۹۵۸
زمان انتشار: ۲۳:۳۹     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
سود بازار تجهیزات وای‌فای تا سال ۲۰۱۸ به سه میلیارد دلار خواهد رسید که رشدی بیش از ۵ برابر را نسبت به وضعیت کنونی نشان می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ؛ بازار تجهیزات وای‌فای اعم از حامل‌های مبتنی بر اکسس پوینت و هات اسپات تا سال گذشته دارای ارزش 527 میلیون دلاری بود که رشدی 9 درصدی را به نسبت سال 2012 نشان می‌داد.

مرکز تحقیقاتی اینفونتیک چنین رشدی را حاصل تجمیع سلول‌های کوچک دانسته و گفته که فروشندگان اصلی تجهیزات وای‌فای تا نیمه اول سال 2014 سیسکو، هواوی و راکاس وایرلس بوده‌اند.

مدیر ارشد تحقیقات اینفونتیک گفته که رانده شدن فعالان بخش وای‌فای توسط اپراتورهای ثابت و سیار به دنبال افزایش خدمات اشتراک پهنای باند، موجب ایجاد رشد چشم‌گیری در استفاده از تجهیزات مستقل وای‌فای در دنیا شده است.

فشار بر سر تقویت سرویس‌ها، توسعه استاندارد 802.11ac و ترکیب تکنولوژی وای‌فای با مزیت رقابتی هات‌اسپات 2.0 که امکاناتی نظیر مکالمه روی وای‌فای (VoWIFI) و مجازی سازی توابع شبکه (NVF) را ممکن می‌سازد، سود بازار وای‌فای را تا سال 2018 به سه میلیارد دلار خواهد رساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها