يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۹۵۹
زمان انتشار: ۲۳:۳۹     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه با وجودی که عرضه مسکن در بازار وجود دارد اما مردم توان خرید نداشته و بانک ها هم توان و منابع پرداخت وام در اختیار ندارند گفت:با حل مشکلات باید در آینده مسکن مهر را به محله مهر تبدیل کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ؛ اکبر ترکان در سفر به استان قزوین و در دیدار با استاندار قزوین گفت: باید دو مولفه عرضه و تقاضا را با هم در نظر گرفت تا از این مرحله عبور کنیم، بنابراین می توان با ایجاد صندوق زمین و مسکن جهت کنترل عرضه در بازار ، تقاضا را نیز با صندوق تقاضای مسکن مدیریت کرد.

ترکان گفت : تحریک در حوزه تقاضا با طرح خروج از رکود دولت محقق خواهد شد لذا باید در حوزه عرضه مسکن نیز تحرک لازم را بوجود آورد.
 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از عزم جدی دولت برای خارج کردن بازار مسکن از رکود خبر داد و گفت: برای رسیدن به جایگاهی که بتوان معماری ایرانی اسلامی را به جامعه شناساند ، باید از سبک زندگی شروع کرد و سپس به هندسه فضا رسید.

وی ادامه داد: در ادیان مختلف آداب ، رفتار و اصول ارتباطات یکی اما در شیوه متفاوت است و در سبک زندگی اسلامی در ایران می توان با اطمینان گفت که سبک زندگی اسلامی کاملاً دارای معنا و شناخته شده است.

وی گفت : با چنین انگاره ای نباید فراموش کنیم که سبک زندگی در اقلیم های مختلف در ایران متفاوت اما از تفسیر یکسانی برخوردار است.

*باید مسکن مهر را به محله مهر تبدیل کنیم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در خصوص مسکن مهر اظهار کرد:مشکلات و معضلات این بخش را نباید تنها به دولت های قبل و دولت حال منتسب کرد و باید تمام تلاش ما در جهت رفع گرفتاری مردم در این خصوص باشد تا بتوانیم در آینده مسکن مهر را به محله مهر تبدیل کنیم.


وی اذعان داشت : تلاش خواهیم کرد مسکن مهر معرف مرحله تکامل ساخت و ساز ایران به دنیا نباشد.

ترکان تاکید کرد : حضور سازمان نظام مهندسی در بخش هایی از این پروژه باعث شده تا مشکلات این پروژه به حد قابل توجهی کمتر از دیگر جاها باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها