يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۹۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۷ آذر ۱۳۹۳
یک زوج تروریست عضو داعش که زبان هم را نمی‌فهمند، از فرهنگ لغت برای صحبت با یکدیگر و حل مشکلاتشان استفاده می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جبهه جهانی مستضعفین: یک پزشک زن مالزیایی که چندی پیش به تروریست‌های داعش در سوریه پیوسته است، پس از ازدواج با یک تروریست مغربی، برای صحبت با همسر خود مجبور است از فرهنگ لغت استفاده کند.

سایت روزنامه "الدستور" مصر در این‌باره گزارش داد؛ خانم "شمس" پزشک 26 ساله مالزیایی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: در ماه اکتبر به سوریه آمدم و با یک عضو مغربی داعش به نام "ابو براء" آشنا شدم. او بعد از آنکه چهره مرا دید، از من خواستگاری کرد و من هم به او جواب مثبت دادم.



وی در ادامه نوشت: ما زبان همدیگر(مالزی- عربی) را نمی‌دانیم به همین دلیل مشکلاتمان را با فرهنگ لغت حل می‌کنیم.

داعش با استفاده از تبلیغات دروغین گسترده در شبکه‌های اجتماعی توانسته تعدادی از زنان و دختران را از سراسر جهان برای عضویت در این گروهک به سوریه و عراق بکشاند. آنان بعد از عضویت در داعش نه تنها به بهشت آرزوهای خود دست پیدا نمی‌کنند بلکه سرانجامی جز تجاوز، خودکشی یا مرگ نخواهند داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها