أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۹۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۷ آذر ۱۳۹۳
ابراهيمي:
حسين ابراهيمي زننده تک گل نفت‌تهران در ديدار با صنعت ساري در وقت هاي قانوني بازي بود.
ابراهیمی در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: بازی را بد شروع نکردیم. یک ضربه زدیم که تبدیل له گل شد از آن سمت هم روی اشتباه گل مساوی را خوردیم ولی خوب شد که بازی به وقت اضافه کشید چون این مساله تلنگری برای ما بود که همه تیم ها را جدی بگیریم ولی آنها هم 10 نفره دفاع کردند و ما هم نتوانستم بعد از گل من گل بزنیم.

او در مورد گلی که زد ادامه داد: روی گلی که زدم تمرین کرده بودم. خدا را شکر که توانستم جواب اعتماد کادرفنی را دهم.

بازیکن نفت در مورد دیدار با پدیده در مرحله بعد نظرش را اینگونه بیان کرد: برای ما فرق نمی‌ کرد که پدیده صعود کند یا تراکتور چون در هر صورت ما مهمان هستیم هر دو تیم قابل احترام و جز بهترین تیم های ایران هستند. امیدوارم پدیده ارا ببریم و در نهایت به فینال صعود و اولین جام باشگاه نفت‌تهران را کسب کنیم.

وقتی از ابراهیمی سوال شد صعودشان چقدر روی بازی با پرسپولیس در لیگ تاثیرگذار است پاسخ داد: خیلی برایمان خوب شد که در پنالتی ها صنعت ساری را بردیم چون اگر 3، 4 گل می‌ زدیم و در همان 90 دقیقه نتیجه می‌ گرفتیم دماغ بالا به استقلال پرسپولیس می‌ رفتیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها