أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۰۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۷ آذر ۱۳۹۳
کنار رفتن استقلال از جام حذفي به معناي تغيير ادبيات مديران اين تيم درباره امير قلعه نويي است.
به گزارش "ورزش سه"، وقتی استقلال دربی را واگذار کرد، بهرام افشارزاده و کامران صاحب پناه به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره استقلال پشت سرمربی تیمشان ایستادند و گفتند همه جوره از او حمایت خواهند کرد. آنها با اشاره به این نکته که ایران به مانند لیگهای عربی نیست که با یک باخت، مربی عوض شود، روی حمایت از امیر تاکید کردند.

افشارزاده قبل از بازی هم گفته بود با باخت تیمش به ذوب آهن دنیا به آخر نمی رسد اما حالا که استقلال از جام حذفی کنار رفته، دیگر او صحبتی در مورد حمایت از سرمربی تیمش انجام نداده و گفته در جلسه بعدی هیات مدیره در مورد سرمربی استقلال تصمیم گیری خواهد شد.

یکشنبه روز مهمی برای استقلال و امیر قلعه نویی است چرا که در این روز مشخص می شود که قلعه نویی به کارش در استقلال ادامه می دهد یا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها