أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۰۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۷ آذر ۱۳۹۳
بازيکن عراقي استقلال باز هم مقابل ذوب آهن بازنده شد.
به گزارش "ورزش سه"، کرار جاسم بازیکن بسیار کلیدی برای استقلال محسوب می شود و استقلال نه تنها در بازیهایی که کرار را در اختیار نداشته، برنده نشده، بلکه تمام آن بازیها را به حریفش واگذار کرده است.

تنها دیداری که کرار برای استقلال بازی کرده و شاگردان امیر قلعه نویی آن دیدار را باخته اند به بازی هفته دهم مقابل ذوب آهن برمی گردد که البته بازیکن عراقی استقلال تنها 47 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

کرار که دربی را از دست داده بود، برای بازی دیروز انگیزه زیادی داشت و با یک گل و یک پاس گل می خواست تیمش را به نیمه نهایی و بازی با پرسپولیس ببرد منتهی او قبل از اینکه بازی به وقت اضافه کشیده شود، جایش را به نوری داد تا برای دربی خودش را آماده کند هر چند استقلال نهایتا در پنالتی به ذوب آهن باخت تا کرار فرصت انتقام گیری از پرسپولیس را از دست بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها