أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۰۵۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۷     ۰۷ آذر ۱۳۹۳
یک افسر زن صهیونیست در منطقه "بات یام" در نزدیکی تل‌‌آویو با یک خودرو زیر گرفته شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، یک راننده ناشناس شامگاه دیروز(پنجشنبه) با خودروی خود یک پلیس زن اسرائیلی را زیر گرفت.

شبکه المیادین در این باره گزارش داده است که این حادثه در شهرک «بات یام» در نزدیکی تل آویو رخ داده است و زن مجروح به بیمارستان منتقل شد.

منابع خبری رژیم صهیونیستی ضمن انتشار این خبر گزارش دادند که عملیات تعقیب و گریز برای شناسایی و دستگیری راننده آغاز شده است.

این حادثه در پی شهادت «نور حسن» نوجوان فلسطین ساکن شهر «نابلس» در پی حادثه زیر گرفته شدن توسط یک خودروی اسرائیلی در شمال کرانه باختری، رخ داده است.

این جوان فلسطینی که در نزدیکی روستای «رطعه» توسط خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست زیر گرفته شده بود، دوشنبه گذشته به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

حادثه‌ای دیگری نیز پنجشنبه شب در منطقه «بنیامین» واقع در کرانه باختری رخ داد که در آن خودروی یک اسرائیلی هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها