أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۰۷۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۷     ۰۷ آذر ۱۳۹۳

حمید استیلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیوستن رضا خالقی‌فر به پرسپولیس اظهار کرد: "انتقال خالقی‌فر به پرسپولیس قطعی شده و قرار است در ازای او محمدرضا خانزاده به مجمع ما اضافه شود. من شخصا با حمید درخشان صحبت کردم و با توجه به این که خانزاده سابقه حضور در تیم راه‌آهن را دارد، سرمربی پرسپولیس هم موافقت کرد که او به جمع ما اضافه شود."

وی افزود:" تیم ما متشکل از جوانان باانگیزه است. ما از ابتدای فصل بنا را بر استفاده از جوانان گذاشتیم. همان طور که بارها گفته‌ام هدف ما 3 الی 5 ساله است و به نتایج کوتاه‌مدت فکر نمی‌کنیم. معتقدم در بحث جوانگرایی خوب عمل کردیم زیرا 6 بازیکن ما به تیم ملی امید دعوت شدند و عمکرد خوبی هم داشتند."

استیلی تصریح کرد: "بازیکنان ملی پوش ما 2 روز قبل از بازی با گسترش فولاد به جمع ما اضافه شدند. بنابراین فرصت کمی برای تمرین کردن و آماده شدن برای دیدار با گسترش فولاد را داشتیم اما به دلیل این که هدف ما کمک به تیم ملی است، هیچ اعتراضی به این موضوع نداشتیم. با این که می‌دانستیم جوانگرایی خساراتی در پی خواهد داشت اما باز هم جوانگرایی و برای آینده، برنامه‌ریزی کردیم."

سرمربی تیم راه‌آهن در ادامه به نتایج تیمش اشاره کرد و گفت:‌" نتایج ما نوسانات زیادی داشت. گاهی اوقات نتایج خوبی می‌گرفتیم و روند رو به رشد داشتیم اما بعضی وقت‌ها مشکلات باعث می‌شد، در نتیجه‌گیری خوب عمل نکنیم. تیم ما در نیم فصل اول گل‌های زیادی را دریافت کرده و این موضوع هم به خاطر این است که ما در خط دفاع بازیکنان متخصص نداشتیم. انشاءالله در نیم فصل دوم تیممان را تقویت و این نقیصه را بر طرف می‌کنیم."

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت جذب مدافع آلبانیایی به کجا رسید، اظهار کرد: "این مدافع چند جلسه در تمرینات ما شرکت کرد و از نظر فنی هم عمکرد خوبی داشت اما باشگاه ما از نظر مالی محدودیتی‌هایی دارد و نمی‌توانیم هزینه‌های زیادی را صرف جذب بازیکن کنیم. بنابراین با این مدافع به توافق مالی نرسیدیم و پروژه جذب او به طور کاملا منتفی شد."

استیلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که از پیروزی پرسپولیس در داربی 79 خوشحال است، اظهار کرد: "در داربی 79 بازی زیبایی را شاهد بودیم اما در بازی وقفه‌های زیادی رخ می‌داد. با این حال 3 گل در این بازی به ثمر رسید و در برنامه 90 هم آنالیز خوبی درباره بازی انجام شد. من واقعا خوشحالم که پرسپولیس پیروز داربی بود. این پیروزی شادی عجیبی میان هواداران پرسپولیس ایجاد کرد و معتقدم این تیم می‌تواند با تکیه بر این پیروزی روند رو به رشدی را آغاز کند. مهدی طارمی ستاره میدان بود. من او را زمانی که در جوانان تیم شاهین بوشهر بود به تیم بزرگسالان آوردم و و در حال حاضر هم که پرسپولیس آمده عملکرد خوبی دارد. او می‌تواند در آینده موفق‌تر از این عمل کند."

او همچنین درباره بازی تیمش برابر استقلال نیز گفت:" استقلال مدتی است که نتایج خوبی نمی‌گیرد. این مشکل برای بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم رخ می‌دهد. ما می‌دانیم بازی سختی مقابل استقلال داریم و تلاش می‌کنیم بهترین عمکرد را مقابل آنها داشته باشیم."


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها