أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۷۴۰۷۴
زمان انتشار: ۲۳:۵۷     ۰۷ آذر ۱۳۹۳
اگر شما یک فعال سیاسی و اجتماعی، دانشجو و یا حتی مشتری پر و پا قرص اخبار استان بوشهر هستید، حتماً این جمله که "استان بوشهر یک استان اصلاح طلب است" را فراوان از اصلاح طلبان شنیده اید...

به گزارش پایگاه 598؛ استان نیوز نوشت: در هفته ای که گذشت استان بوشهر شاهد تحولات سیاسی و اجتماعی گوناگونی بود، که در این میان جلسات و همایش های متعددی نیز برگزار گردید؛ ولی به جرآت می توان جالب ترین و پر سر و صدا ترین آنها را همایش به اصطلاح بزرگ! ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر با آن همه جار و جنجال و تبلیغات گسترده دانست که علی رغم سرمایه گذاری فراوان نتیجه ای برای بانیان آن در بر نداشت. 

همایشی که از اقبال بد اصلاح طلبان به جای اینکه بتواند مرحمی بر زخمهای عمیق ناشی از انزوای چندین سال اخیرشان باشد، نا خواسته افشاگر حال و روز واقعی این گروه گردید تا اوضاعشان از آنچه هست نیز وخیم تر شود!

اینکه تاریخچه این جریان چیست، و سوابقشان در گذشته چه بوده و حال چگونه است منظور ما نیست، بلکه نگارنده قصد دارد در این وجیزه از زاویه دیگری به جایگاه این گروه همیشه مدعی در استان بوشهر بپردازد.

 اگر شما یک فعال سیاسی و اجتماعی، دانشجو و یا حتی مشتری پر و پا قرص اخبار استان بوشهر هستید، حتماً این جمله که "استان بوشهر یک استان اصلاح طلب است" را فراوان از اصلاح طلبان شنیده اید، مخصوصاً بعد از انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری که با  انصراف کاندیدای طیف متبوعشان، این گروه در یک فرصت طلبی آشکار خود را به جریان اعتدال چسباند و بعد ها نیز به دست گرفتن پست ها و سمت های کلیدی دولت را از استاندار طلب کرد.

این فرضیه که استان بوشهر یک استان اصلاح طلب است، بارها در آوردگاه های مختلف سیاسی رد شده است، زیرا مردم خونگرم و ولایتمدار این خطه همواره نشان داده اند در تصمیم گیری های مهمی همچون انتخابات که با سرنوشت مملکت و استانشان در ارتباط است هیچگاه اسیر سیاست زدگی و بازی های سیاسی نمی شوند. 

اگر نگاهی واقع بینانه به انتخابات های گذشته، چه ریاست جمهوری و چه انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشیم، در می یابیم بوشهری ها بیش از آنکه رای شان رنگ و بوی جریان های سیاسی را به خود گرفته باشد، به وعده ها، برنامه ها، میزان تدین و تعهد، و نیز سوابق انقلابی کاندیداها توجه کرده اند. اما با این حال اصلاح طلبان همچنان بر موضع خود پافشاری می کنند.

این هفته فرصتی دست داد تا با مقایسه ی دو رویدادی که حضور مردمی تعیین کننده اعتبار آنها بود به مقابله با فرضیه گمراه کننده اصلاح طلبان بوشهری برویم و با کنار هم قرار دادن ظرفیت انقلابی استان با ظرفیت غیر قابل اعتنای اصلاح طلبانه یک گروه سیاسی اثبات کنیم اکثریت مردم مومن استان ما برای اصلاحات تره هم خرد نمی کنند.  


همایشی با حضور استاد رائفی پور فعال ضد فتنه - بوشهر- دوم آذر

روز دوم آذرماه، درست همزمان با مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس همایشی در سالن فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار گردید که سخنران آن دکتر علی اکبر رائفی پور فعال انقلابی، ضد فتنه و پژوهشگر حوزه مهدویت بود. ازدحام جمعیت در این همایش به قدری گزارش گردید که جمع کثیری از مستمعین به علت کمبود صندلی مجبور شدند سخنان این استاد را نشسته بر روی سن و گرداگرد میز سخنران دنبال نمایند. بار دیگر تاکید می کنیم این همایش همزمان با دربی پایتخت انجام شد و تبلیغات چندانی هم برای آن صورت نگرفته بود ولی همانگونه که در تصاویر دیده می شود همایش مورد استقبال کم نظیر تیپ جوان و مشتاق بوشهر قرار گرفته است.


همایشی با حضور استاد رائفی پور فعال ضد فتنه - بوشهر- دوم آذر

یک روز بعد یعنی سوم آذر دکتر رائفی پور به شهر آبپخش می رود، جایی که نه قرار است وزیر خاتمی صحبت کند و نه اعضای ستاد ائتلاف اصلاح طلبان، اما باز هم این سیل جوانان انقلابی و مشتاق است که سالن شهید روازاده آبپخش را مملو از جمعیت می کنند. تبلیغات مراسم فقط در حد نصب یک بنر در خیابان اصلی شهر آبپخش بوده است.




همایشی با حضور استاد رائفی پور فعال ضد فتنه - آبپخش- سوم آذر

آیا این بار هم اصلاح طلبان بوشهری می توانند ادعا کنند استان بوشهر یک استان اصلاح طلب است، در حالی که تنها سه روز بعد، آن هم با تبلیغات آنچنانی همایش خود را برگزار کردند که در آن تعداد صندلی های خالی سالن از صندلی های پر آن بیشتر بود؟ آیا کسی هست تا به این پرسش پاسخ دهد که استان بوشهر استانی انقلابی است یا اصلاح طلب؟! قضاوت با مردم.


نمایی از همایش بزرگ(!) اصلاح طلبان - بوشهر - ششم آذر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها