يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۴۱۰۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
امروز حکم "حسنی مبارک" دیکتاتور سابق مصر در خصوص پرونده کشتار مردم در قیام سال 2011 اعلام خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزای فرانسه، دادگاهی در مصر روز شنبه حکم خود را در خصوص پرونده حسنی مبارک دیکتاتور سابق این کشور اعلام خواهد کرد.

مبارک به دخالت در کشتار مردم در قیام سال 2011 در مصر متهم است. قیامی که به حکومت 33 وی پایان داد.

 دادگاهی در مصر  قرار است برای حسنی مبارک 86 ساله ، وزیر کشور سابق و شش تن از مسئولان سابق بلند پایه امنیتی این کشور   به اتهام مشارکت در کشتار 864 نفر حکم صادر کند.

به علاوه  قرار است  دادگاه در خصوص پرونده فساد مالی حسنی مبارک و دو فرزند وی اعلام نظرکند.

در همین زمینه شبکه روسیا الیوم از قول مقامات سیاسی در قاهره خبر داد که احتمالاً‌ مبارک از اتهاماتش  تبرئه خواهد شد و حکم آزادی وی از زندان صادر می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها