أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۱۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
ایشان پس از رحلت حضرت امام خمینی و با درخواست فراوان مقلدان آن حضرت، به عرصه مرجعیت وارد شد و در 5 سال جلوس بر این مسند، با هوشیاری و در عین حال نزاهت، عمر و روزگار خویش را به سر برد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، فقید سعید، حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ محمدعلی اراکی (اعلی الله مقامه الشریف) از ارکان مرجعیت شیعه در دوران حاضر و از حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این مسند شریف به شمار می‌رفت. آن بزرگ که از شاگردان ممتاز آیت الله العظمی حائری(قده) و از اساتید نامدار و پرسابقه حوزه قم بود، پس از رحلت حضرت امام خمینی و با درخواست فراوان مقلدان آن حضرت، به عرصه مرجعیت وارد شد و در 5 سال جلوس بر این مسند، با هوشیاری و در عین حال نزاهت، عمر و روزگار خویش را به سر برد. طوبی له وحسن مآب.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها