امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۴۱۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
با گذشت نزدیک به یک ماه از شروع برگزاری مسابقه بزرگ «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب من زنده ام، تا کنون بیش از ده هزار نفر در این مسابقه شرکت کرده اند.
به گزارش پایگاه 598 ، رییس کمیته تبلیغ ستاد برگزاری مسابقه بزرگ «کتاب و زندگی» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تبلیغ گسترده کتاب من زنده ام و نیز توزیع مناسب آن در سراسر کشور اعلام کرد: تا کنون بیش از ده هزار نفر در این مسابقه شرکت کرده اند و انتظار می رود این تعداد تا پایان ماه صفر به بیش از چهل هزار شرکت کننده افزایش یابد.

احمد ذوعلم: افزود نزدیک به ۴۵۰۰ نفر از این تعداد از طریق سایت مسابقه و مابقی از طریق ارسال پیامک در این مسابقه شرکت کرده اند.

وی با اشاره به تبلیغات نسبتا مناسب کتاب از طریق رسانه های مختلف از جمله صداوسیما و نشریات، خوش خوان بودن کتاب و نیز حجم تبلیغات و در دسترس بودن کتاب در شهرهای مختلف را از جمله دلایل توجه مخاطب به این مسابقه اعلام کرد.

وی تبلیغات شهری و میدانی کتاب در بعضی از شهرها از جمله مشهد مقدس و نیز تبلیغ نفر به نفر کتاب توسط افرادی که کتاب را خوانده و شیرینی آن را چشیده اند را از دیگر دلایل اقبال مخاطب به این کتاب دانست.

گفتنی است کتاب من زنده ام بیش از ده هفته است که پرفروش ترین کتاب کشور است و تا کنون نزدیک به ۲۵۰ هزار نسخه از این کتاب در سراسر کشور به فروش رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها