أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۱۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
قطر با پشت‌سر گذاشتن کاندیداهایی همچون ایران، ازبکستان و عربستان امتیاز میزبانی مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا در سال ۲۰۱۶ را از آن خود کرد.
در جریان نشستی که روز گذشته (جمعه) بین اعضای کمیته برگزاری مسابقات کنفدارسیون فوتبال آسیا به ریاست دکتر تران کیوک توان در شهر مانیل فیلیپین برگزار شد، میزبانی مسابقات فوتبال زیر 23 سال آسیا در سال 2016 به کشور قطر رسید. کشورهای ایران، ازبکستان و عربستان هم کاندیدای میزبانی این رقابت‌ها بودند.

رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا قرار است با حضور 16 تیم از تاریخ 12 تا 30 ژانویه 2016 برگزار شود و سه تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در بازی‌های المپیک 2016 ریو را کسب خواهند کرد.

قطر پیش از این میزبانی مسابقات فوتبال جام جهانی 2022، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جهان در سال 2019 و مسابقات قهرمانی جهانی در رشته‌های شنا، هندبال و بوکس در سال 2015 را کسب کرده بود.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها