أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۱۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
نام دو ستاره سابق فوتبال ایران در بین بدترین خدریهای باشگاه بایرن مونیخ در 20 سال اخیر قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی "خبرگزاری دانشجو"، سایت "گل" در گزارشی به بررسی بدترین خریدهای باشگاه بایرن مونیخ آلمان در 2 دهه اخیر پرداخت.

 

در این فهرست نام 17 بازیکن ذکر شده که البته نام دو بازیکن ایرانی نیز دیده می شود.

 

علی کریمی و وحید هاشمیان دو ستاره سابق فوتبال ایران نفراتی هستند که از کشورمان در این لیست حضور دارند.

 

این سایت درباره علی کریمی نوشتته است:

"زمانی که بهترین بازیکن سال آسیا در بازی دوستانه ایران و آلمان انواع دربیل را مقابل مدافعان قهرمان فعلی جام جهانی اجرا کرد، بایرنی ها خیلی سریع او را جذب کردند. اما استیل و سبک بازی کریمی مناسب سیستم فیلیکس ماگات نبود و در نقش تدافعی که مربی برایش در نظر داشت، احساس راحتی نمی کرد. کریمی بعد از دو سال حضور در بایرن راهی لیگ قطر شد."

 

سایت گل همچنین درباره وحید هاشمیان نوشته است:

"وحید هاشمیان دیگر ایرانی بود که نتوانست در بایرن موفق شود. او در فصل 2003-2004 توانست 16 گل برای بوخوم به ثمر برساند و علاقه بایرن را به خود جلب نماید، اما در ترکیب باواریایی ها نتوانست موفق قبلی اش را تکرار کند.  هاشمیان در سال 2005 بدون آنکه گلی برای بایرن بزند، این تیم را ترک کرد."

 

از دیگر بازیکنانی که نامشان در فهرست بدترین خدریهای 20 سال اخیر بایرن مونیخ به چشم می خورد، می توان به تورستن فرینگز، لاندن داناوان، توبیاس رائو، سیریاکو اسفورزا، اندی هرتزوگ، تیم بروفسکی، مارسل یانسن، خوزه ارنستو سوسا، نیلس پترسن و تاکاشی اوسامی اشاره کرد.

 

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
رضا میرزاحسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
واییییییی چه بد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها