أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۱۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
باشگاه پرسپولیس مخالفت خود با انتقال محمدرضا خان زاده به تیم راه آهن را اعلام کرد.

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

 

* قرار است در اردوی پیش از بازی با نفت تهران پاداش پیروزی در دربی و همچنین گل گهر در جام حذفی به بازیکنان پرسپولیس پرداخت شود.

 

* فیلم بازی نفت مقابل صنعت ساری و همچنین پرسپولیس مقابل گهر در اختیار کادر قرار گرفت. قرار است امروز آنالیز بازی پرسپولیس مقابل گهر در کنار بازیکنان صورت گیرد و فردا آنالیز بازی نفت مقابل صنعت ساری در اردوی تیم پرسپولیس انجام شود.

 

* قرار است پرسپولیسی ها پس از تمرین فردا مستقیما به اردوی قبل از بازی مقابل نفت تهران بروند. قرار شده امروز هتل پرسپولیسی ها برای بازی مقابل نفت مشخص شود.

 

* برنامه تمرینات پرسپولیس تا قبل از بازی مقابل فولاد توسط کادر فنی تنظیم شد و قرار است امروز توسط سرپرست تیم در اختیار بازیکنان قرار گیرد و تا بازیکنان از زمان تمرینات پرسپولیس آگاهی پیدا کنند.

 

* قرار است کادر فنی تیم پرسپولیس تا آخر هفته درخصوص جذب بابک حاتمی مدافع سایپا نظرش را اعلام کند. باشگاه سایپا برای موافقت با این انتقال 250 میلیون تومان طلب کرده است.

 

* دو بازیکن برزیلی دیشب وارد ایران شده و در هتل اوین مستقر شدند. آنها قرار است از امروز در تمرینات تیم پسپولیس حضور پیدا کنند. همچنین یک بازیکن مونته نگرویی که در لیگ صربستان بازی می کند و یک هافبک سوئدی که در لیگ ترکیه توپ می زند، تا فردا وارد ایران شوند تا مورد ارزیابی کادر فنی قرار بگیرند. قرار شده وضعیت این بازیکنان خارجی تا آخر هفته از سوی کادر فنی مشخص شود.

 

* از کادر پزشکی تیم خبر می رسد مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس و همچنان اومانیا بازیکن خارجی این تیم مشکل چندانی ندارند و از امروز در تمرینات تیم حضور دارند.

 

* کادر فنی باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با معاوضه محمدرضا خانزاده با رضا خالقی فر بازیکن سایپا اعلام کرد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها