کد خبر: ۲۷۴۱۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
سرمربي پرسپوليس عليرغم حضور تيمش در مرحله نيمه نهايي جام‌حذفي عنوان مي‌ کند قولي براي قهرماني اين تيم نمي‌ دهد و همه چيز بستگي به اين دارد که در نيم فصل شرايط نقل و انتقالات سرخپوشان چگونه پيش برود.

به گزارش پايگاه 598، حمید درخشان که تیمش با غلبه بر گل گهر سیرجان توانست به مرحله نیمه نهایی جام‌حذفی برسد، درباره این دیدار و شرایط پیروزی تیمش به "ورزش سه" گفت: فوتبال خوب زمانی انجام می‌ شود که امکانات اولیه مثل زمین مناسب در اختیار باشد تا بتوانیم کارهای تاکتیکی را در زمین پیاده کنیم.

وی ادامه داد: زمین ناهموار سیرجان شرایط بدی را برای هر دو تیم ایجاد کرد. بخصوص تیمی که نگاهش این است که بازی را به ضربات پنالتی بکشاند. ما خیلی اذیت شدیم و بازی سختی بود.

درخشان در مورد حریف سرسخت لیگ یکی شان اینطور توضیح داد: به هرحال دو نگاه متفاوت در زمین وجود داشت؛ دو تفکر و نگاه لیگ یکی و نگاه لیگ‌برتری باعث شد که چیزی که می‌ خواهیم خیلی سخت به دست بیاید. گل گهر آمده بود تا مقابل پرسپولیس مقاومت کند و بگوید در مقابل پرسپولیس فلان دقیقه مقاومت کردیم. انگیزه بالایی برای این مساله داشتند تا جلوی پرسپولیس خودشان را نشان دهند.

وی ادامه داد: به هرحال آنها 120 دقیقه مقاومت کردند اما اگر فوتبال روان را به نمایش می‌ گذاشتند، این اتفاق نمی‌ افتاد. ما فرصت های زیاد گلزنی را از دست دادیم و خرابی زمین در این مساله نقش داشت.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره شانس تیمش در برابر تیم های دیگر این مرحله جام‌حذفی گفت: همانقدر که تیم های دیگر شانس دارند، مسلما پرسپولیس هم دارد. نمی‌ گویم شانس ما کمتر از تیم های دیگر است و باید از آن به خوبی استفاده کنیم و اکنون که در این مرحله حضور داریم باید از شانس و موقعیت مان استفاده کنیم.

پرسپولیس اکنون و در مرحله نیمه نهایی جام‌حذفی شانس خوبی برای قهرمانی در این جام دارد. سرمربی سرخپوشان اما عنوان می‌ کند قولی برای قهرمانی این تیم نمی‌ دهد: من هیچ قولی نداده ام و نمی‌ دهم. قول داده بودم تلاش کنیم هفته به هفته بهتر شویم و وضعیت تیم رو به صعود باشد. الان هم و در این مرحله تمام تلاشمان را مثل سابق برای قهرمانی این تیم انجام می‌ دهیم. روی این تیم خیلی کار کردیم و همانطور که می‌ بینید بازیکنان توان 120 دقیقه تلاش بی وقفه را دارند. زحماتی بوده که خود بچه ها کشیدند و امیدواریم منجر به موفقیت پرسپولیس شود.

طی روزهای گذشته شایعه شده بود رضا قوچان نژاد مهاجم ملی‌پوش تیم‌ملی با سرخپوشان به توافق رسیده اما درخشان با تکذیب این خبر افزود: در جریان نیستم و مگر می‌ شود سرمربی تیم از جذب بازیکن بی خبر باشد. درخواستی هم برای جذب رضا قوچان نژاد نداده ام.

وی در ادامه در مورد وضعیت نقل و انتقالات نیم فصل این تیم گفت: خیلی کار داریم و به دنبال این هستیم بازیکنان زیادی را جذب کنیم اینطور نیست که بگوییم بازیکن خوبی در نیم فصل وجود ندارد. ما برطبق نیازمان به دنبال بازیکن هستیم و برای تقویت تیم مذاکره می‌ کنیم. دو بازیکن برزیلی مورد نظرمان طی چند روز آینده به ایران خواهند آمد و برای توافق نهایی با باشگاه مذاکره می‌ کنند.

درخشان که در سیرجان اولتیماتوم شدیدی به بازیکنان بی انضباط تیمش داده بود در این باره گفت: دقیقا همین طور است در نیم فصل دوم هیچگونه مماشاتی نخواهیم داشت. طبیعی بود در هفته های گذشته با توجه به خالی بودن دستمان برخورد زیادی با این اتفاقات نداشته باشیم اما به صراحت می‌ گویم قصد داریم با اقتدار تیم را به جلو ببریم و مماشاتی در کار نخواهد بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعات خروج نام رضا حقیقی و پیام صادقیان از این تیم و جذب آندرانیک تیموریان نیز اینگونه توضیح داد: همیشه در پرسپولیس چنین داستان ها و شایعاتی وجود دارد. هر وقت از زبان منِ سرمربی چنین چیزی را شنیدید، آن را بپذیرید. چنین قصدی ندارم و هم به حقیقی و هم صادقیان در تیم نیاز است و چنین شایعاتی واقعیت ندارد.

وی در پایان بار دیگر با انتقاد از برنامه ریزی لیگ گفت: انشاالله در فرصت باقیمانده تیم خوبی را خواهیم ساخت تا هم در لیگ و هم جام‌حذفی شرایط خوبی داشته باشیم. فرصت کمی داریم و با توجه به برنامه ریزی سه روز به سه روز شرایط سختی برای بازسازی تیم داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها