امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۴۱۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
مدير تيم فوتبال اميد معتقد است دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخاب سرمربي اين تيم با اساس کار فيفا مخالف و ممکن است مشکلاتي را براي فوتبال ما ايجاد کند.

به گزارش  پايگاه 598 به نقل از ایسنا، حبیب کاشانی با اشاره به این که باید به عنوان کسی که کارهای مقدماتی را انجام می‌داد، وظیفه موضوعات مدنظر کمیته‌ فنی را پیگیری می‌کرد، گفت: طی جلسات مختلفی که برگزار شد در نهایت بر اساس جمع بندی که با مربیان مختلف داشتم به این نتیجه‌ رسیدم که از حضور کرانچار در تیم امید استفاده کنم.

وی به جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال و حضور در این جلسه اشاره و اظهار کرد: مطالب در این جلسه بیان شد. چه درخواست‌ها و تقاضاهای کرانچار و چه مبلغی که برای انعقاد قرارداد باید در مورد آن به توافق می‌رسیدیم که اعضای هیات رییسه هم با این امر موافقت کردند و کفاشیان هم بعد از جلسه گفت که از کرانچار استفاده کنیم.

مدیر تیم امید با اشاره به این که هفته‌ قبل پس از آن که از سفر بازگشت، متوجه شد که موضوع حضور کرانچار در تیم امید به کمیسیون تایید مربیان خارجی رفته است، عنوان کرد: فدراسیون NGO است و باید استقلالش حفظ شود، طبیعتا با توجه به این که ممکن است تداخل کاری پیش بیاید، بنابراین باید به NGO بودن فدراسیون توجه داشت.

کاشانی افزود: مساله دیگر این است که پس از انقلاب اولین موردی است که این چنین می‌خواهند درباره آن اظهار نظر کنند. به نظر من وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال باید با یکدیگر تعامل کنند؛ چرا که اگر از این پس در رشته‌های مختلف همچون بسکتبال، والیبال، اسکواش و ... که بخواهیم مربی خارجی بیاوریم خدایی نکرده اگر باخت حاصل شود چون بحث تخصصی است، این باخت بر عهده وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گیرد، در حالی که این موضوع تخصصی است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان با توجه به حمایت‌های مالی که انجام می‌دهد اگر می‌خواهد به عنوان پدر دخالت کند، در کمیته‌های فنی که در فدراسیون‌ها وجود دارد، حضور پیدا کند و در آنجا با تعامل از فردی که مدنظرشان است، استفاده کنند؛ چرا که در این صورت استقلال فدراسیون حفظ می‌شود.

مدیر تیم امید اضافه کرد: در غیر این صورت شکست‌ها بر عهده وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گیرد و این مساله به صلاح نیست. وزارت ورزش و جوانان متعلق به همه مردم است و اقتدار و قدرت آن به درد همه ما می‌خورد.

کاشانی با تاکید بر این که دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات سرمربی تیم ملی امید با اساس کار فیفا مخالف است، اظهار کرد: یک بار چنین مساله‌ای در کشور ما رخ داد و بحث تعلیق پیش آمد و حتی به دلیل مسائل جزئی‌تر این اتفاق افتاد. بنابراین اگر باز هم چنین احساس شود ممکن است مشکلاتی برای فوتبال پیش بیاید.

وی با ابراز امیدواری نسبت به این که هر چه زودتر این تعامل برقرار شود و آنچه به صلاح کشور است اتفاق بیفتد، گفت: زمان ما کم است. باید باور کنیم که تیم‌های دیگر منتظر ما نمی‌شوند. تیم امید سوم فروردین باید اولین بازی خود را انجام دهد و فکر می‌کنم زمان برای ما محدود است.

مدیر تیم امید همچنین درباره زمان انتخاب سرمربی این تیم با توجه به فرصت کم پیش‌رو بیان کرد: نمی‌دانم! کفاشیان برای انتخاب بهترین‌های آسیا رفته‌ است. نهایتا جواب را از وزارت ورزش و جوانان بگیرند تا هر قراری که گذاشته می‌شود، من آن را پیگیری کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها