أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۱۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر چه چمن زمين مسابقه مناسب نبود اما ذوب آهن توانست بازي با کيفيتي را ارائه کند و استقلال را شکست دهد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از ایسنا، قاسم حدادی‌فر اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم بود و ذوب‌آهن بر اثر دو غافلگیری دو گل دریافت کرد ولی توانستیم خودمان را به بازی برگردانیم. خوشبختان در آخر هم این ما بودیم که در ضربات پنالتی بهتر عمل کرده و در نهایت نتیجه گرفتیم و بردیم.

وی افزود: کیفیت زمین به گونه‌ای بود که بیشتر زمان بازی توپ‌ها هوایی ارسال می‌شد و این امر در تمامی دقایق مسابقه به چشم می‌آمد.

حدادی‌فر اضافه‌کرد: البته بازیکن ما بازی جوانمردانه را رعایت نکرد و به همین دلیل بود که حنیف عمران‌زاده به نیمکت ذوب‌آهن اعتراض کرد و من به او گفتم چنانچه این توپ گل می‌شد گل را برمی‌گرداندیم و یک گل به خودمان می‌زدیم و مسئله خاصی نبود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با ابراز نارضایتی از کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر یادآور شد: اگر چه تمرینات خوبی در این زمین داریم اما چمن شرایط خوبی ندارد. با این همه در نهایت فوتبال خودمان را که یک فوتبال باکیفیت بود در زمین پیاده کردیم. بازی سختی در نیمه نهایی با پرسپولیس داریم که امیدوارم با تلاش بچه‌ها این تیم را نیز شکست دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها