يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۴۱۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
ولید المعلم وزیرامور خارجه سوریه روزجمعه گفت: حملات هوایی آمریکا علیه داعش منجر به تضعیف این گروه تروریستی نشده و تا زمانی که ترکیه مجبور به تشدید کنترل های مرزی نشود، نمی توان با داعش برخورد کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از رویترز ، المعلم درگفت وگو با شبکه خبری المیادین گفت: تمام نشانه ها حاکی ازاین است که گروه داعش امروز دو ماه پس ازآغاز حملات هوایی ائتلاف، ضعیف تر نشده است.

وی تاکید کرد: چنانچه شورای امنیت سازمان ملل وآمریکا، دولت ترکیه را مجبور به کنترل مرزهای این کشور نکنند، تمام اقدامات علیه داعش موجب نابودی این گروه تروریستی نخواهد شد.

براساس این گزارش، ترکیه که 900 کیلومتر مرز مشترک با سوریه دارد ، هرگونه حمایت از تروریست های مخالف دولت سوریه را تکذیب کرده است.

این درحالی است که طبق مدارک و شواهد موجود، هزاران تن از تروریست های خارجی ازطریق مرزهای ترکیه وارد کشور سوریه شده اند.

وزیرخارجه سوریه درگفت وگو با المیادین همچنین گفت: درخواست های ترکیه برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع درشمال سوریه منجر به تجزیه این کشور می شود.

المعلم درباره دیدار روزچهارشنبه خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری و سرگئی لاوروف وزیرامور خارجه روسیه گفت: ما موافقت کردیم که گفت وگوهای صلح درسوریه باید با مخالفان داخلی انجام می شود که ارتباطی با خارج ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها