أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۳۹۷
زمان انتشار: ۲۲:۳۴     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
یکی از معتمدان و ریش سفیدان طایفه براهویی صبح امروز در شهر زاهدان مورد هدف اشرار مسلح قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، خدا نظر براهویی یکی از معتمدان طایفه براهویی بامداد امروز در حالیکه پس از اقامه نماز از مسجد مکی زاهدان در حال عزیمت به منزل خود بود مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفت و به ضرب گلوله جان خود را از دست داد.

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با تایید این خبر گفت: مقارن ساعت ۵.۵۰ دقیقه صبح امروز ضاربان ناشناس در خیابان خیام زاهدان این فرد را با اسلحه مورد هدف گلوله قرار دادند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: ضاربان مسلح با استفاده از یک دستگاه خودروی ۴۰۵ و فاقد پلاک نسبت به این اقدام تروریستی اقدام کردند که در این رابطه تلاش برای شناسایی ضاربان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

او از تشریح جزئیات این حادثه خودداری کرد و گفت: هنوزعلت این حادثه مشخص نیست و در صورت به دست آمدن هرگونه اطلاعات تکمیلی متعاقبا از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها