يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۴۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۳۰ آبان ۱۳۹۰
یک سلطنت‌طلب در واکنش به سخنان جواد لاریجانی:
رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه اخیرا به خبرنگار ایرانی بی بی سی فارسی توصیه کرد که "وطن فروشی" نکند. امروز یک سلطنت طلب مقیم پاریس در دفاع از این خبرنگار ادعا کرده که او وطن دوست است.
به گزارش جهان، در فیلم جالبی که این روزها در فضای اینترنت منتشر شده محمد جواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، در پاسخ به اصرار خبرنگار بی بی سی فارسی برای بیان علت برخورد نظام با سران فتنه ۸۸ می گوید: صدای آمریکای فارسی لیاقت جواب ندارد.

اما وقتی خبرنگار پاسخ داد که "خبرنگار شبکه بی بی سی فارسی هستم"، از لاریجانی شنید: سگ زرد برادر شغال است. این خبرنگار که همچنان درصدد خلق سوژه برای حمایت از جریان فتنه بود، با این توصیه از سوی لاریجانی مواجه شد که "هیچ وقت وطنت را نفروش!"

در واکنش به این رویداد نوشابه .الف از سلطنت طلبان مقیم پاریس به دفاع از این خبرنگار بی بی سی پرداخت و او را میهن دوست توصیف کرد!

او در اثبات مهین دوستی خبرنگار بی بی سی فارسی، ددر اقدامی جالب ۲ سوالی که این خبرنگار از اوباما پرسیده را بیان کرده است:‌ من بهمن کلباسی را نمی شناسم اما کارهای او را دنبال می کنم و به عنوان یک روزنامه نگار به وی با دیده احترام می نگرم ... او نگران از درگیری جنگ در میهنش، از آقای اوباما پرسید: "بسیاری از ایرانی ها که ناظر تحقق این سناریو هستند، شباهتی می بینندبا روندی که به جنگ عراق انجامید. یعنی صدور قطعنامه های پی در پی سازمان ملل، تحریم های اقتصادی سخت تر و سرانجام حرف های گاه و بیگاه درباره جنگ و حمله نظامی. شما به آنهایی که نگرانند که روزی با حمله آمریکا یا اسراییل به ایران از خواب بیدار شوندچه می گویید؟ " و یا اینکه: "اگر در میانه فرایند دیپلماسی، اسراییل بخواهد به ایران حمله کند، آیا آمریکا جلوی این کشور را خواهد گرفت؟

روشن نیست که نوشابه .الف بر چه اساسی این سوالات را نشانه وطن دوستی خبرنگار بی بی سی دانسته است زیرا بوی خیانت و تبلیغ ادعای "حمله نظامی" غرب از این سوالات، بسیار راحت‌تر به مشام می رسد.

اساسا بی بی سی فارسی از جمله رسانه هایی بوده که در هفته های اخیر با برجسته سازی احتمال حمله نظامی به ایران و جدی بودن رژیم صهیونیستی و آمریکا در این باره، درصدد القای ترس به مردم ایران بر آمد. البته پیشینه بنگاه بی بی سی از کودتای مرداد ۱۳۳۲ تا پیگیری خط انگلیس و آمریکا درفتنه ۸۸ بر همگان آشکار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها