أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۶۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
رئيس بحريني AFC تأکيد کرد هنوز معلوم نيست ميزباني جام ملت‌هاي 2019 آسيا به ايران خواهد رسيد يا امارات.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که در شهر مانیل فیلیپین حضور یافته تا در مراسم شصتمین سالگرد تأسیس AFC حضور داشته باشد، در پاسخ به پرسش خبرنگاران که «میزبان مسابقات جام ملت‌های 2019 آسیا چه زمانی معرفی خواهد شد؟» گفت: احتمالاً در سال 2015 در این خصوص تصمیم خواهیم گرفت.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که «آیا تصمیم برای دادن میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا در ماه ژانویه پیش از شروع جام ملت‌های 2015 آسیا در گنگره AFC گرفته خواهد شد؟» اظهار داشت: خیر، تصمیم در این خصوص در میانه سال آینده میلادی گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» امارات شانس اول کسب میزبانی این رقابت‌هاست که قرار است در سال 2019 تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در آن از 16 تیم به 24 تیم افزایش یابد ولی از طرف دیگر ایرانی‌ها مدعی شده‌اند که سپ بلاتر، رئیس فیفا که سال گذشته از این کشور دیدن و از میزبانی ایران در این رقابت‌ها حمایت کرده است.

رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به اینکه هنوز هیچ کاندیدایی (ایران و امارات) بر دیگری اولویت ندارد، گفت: انتخاب میزبان جام ملت‌های 2019 آسیا را به عهده افرادی می‌گذاریم که متخصص و در این زمینه مسئولیت دارند. آنها شرایط کاندیداها برای میزبانی این تورنمنت مورد بررسی قرار خواهند داد و نتیجه را به کمیته اجرایی AFC ارائه می‌کنند و در نهایت ما تصمیم نهایی را می‌گیریم.

در ابتدا 11 کشور آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقات اعلام کرده بودند ولی نام 3 کشور لبنان، مالزی و میانمار در همان ابتدا از این فهرست خارج شد. در ادامه هم کشورهای چین، عربستان، عمان، بحرین، کویت و تایلند از جمع کشورهای خواهان امتیاز میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا انصراف دادند تا رقابت برای کسب امتیاز برگزاری این رقابت‌ها بین دو کشور ایران و امارات باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها