يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۴۸۲۲
زمان انتشار: ۰۰:۱۶     ۱۰ آذر ۱۳۹۳
میلیون ها نفر به قصد زیارت قبر امام حسین(علیه السلام) با پای پیاده به سمت کربلا حرکت می‌کنند! آیا شما هم علاقه‌مند هستید که به این سفر ملحق شوید؟ این راهنما را بخوانید تا بدانید که چگونه میتوانید این سفر پیاده از نجف تا کربلا را طی کنید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛ آنچه که در ادامه می آید راهنمای دانشجویی از سفر پیاده نجف به کربلا است که همه ساله خیل عظیمی از مردم و بخصوص دانشجویان این راه چندین کیلومتری را  با پای پیاده طی می کنند.
در این مجموعه که به هفت زبان دنیا تهیه شده است، مطالبی همچون "اطلاعات ضروری"؛ "دستورالعمل های پیاده روی"،"چه وسایل همراه داشته باشیم؟"و "رهنمودها" وجود دارد.
 
بر این اساس متن فارسی راهنمای سفر پیاده کربلا در راه از اینجـا
متن عربی از اینجـا
متن انگلیسی از اینجـا
متن آذربایجانی از اینجـا
فرانسوی از اینجـا
روسیه از اینجـا
و متن هندی از اینجـا
دریافت کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها