أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۴۸۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۰ آذر ۱۳۹۳
نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقامت اسلامی فلسطین در واکنش به اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان که این جنبش را متهم به مذاکره مخفیانه با رژیم صهیونیستی کرده بود گفت: ما هیچ روزی با دشمن مذاکره نخواهیم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: «موسی ابومرزوق» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقامت اسلامی فلسطین «حماس» در سخنانی اعلام کرد که این جنبش هیچ روزی با رژیم صهیونیستی مذاکره نخواهد کرد.

بنا به گزارش وبگاه خبری «الرساله» فلسطین، ابومرزوق در اظهاراتش بر صفحه شبکه اجتماعی فیس‌بوک افزود: ما نیروهای مخفی نداریم آنگونه که در توافق «اوسلو» اتفاق افتاد و قبل از توافق زمینه را برای آن اماده کردند. ما ملتمان را با شعارهای دروغ فریب نمی‌دهیم. جنبش ما از منافع ملت فلسطین و دیدگاه آن سرچشمه گرفته است و با دشمن مذاکره نمی‌کنیم.

این اظهارات موسی ابومرزوق در پاسخ به سخنان روز یکشنبه (دیروز) «محمود عباس» (ابومازن) بود. عباس دیروز حماس را متهم کرد که به صورت مخفیانه با رژیم صهیونیستی مذاکره کرده است و ادعا کرد در این زمینه دلایلی در اختیار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها