امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۵۲۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مؤید حسینی‌صدر، نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر دیروز در نطق میان‌‌دستور خود در صحن علنی با اشاره به مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ما چیزی بیشتر از حق خودمان نمی‌خواهیم. نمی‌خواهیم برای ما پروژه جدید اجرا کنید، در دولتی که با شعار اعتدال و راستگویی سر کار آمده، چرا باید ورزشگاهی که 70 درصد پیشرفت دارد، متوقف شود.

حسینی ادامه داد:‌ روستاها با کمبود آب کشاورزی و آب شرب مواجه‌ هستند و آب از کشور خارج می‌شود،‌ آیا باید منتظر بود بحرانی بدتر از بحران دریاچه ارومیه شکل بگیرد.

حسینی تصریح کرد: شهرستان خوی به عنوان یک مرکز درمانی، حتی سی‌ تی‌ اسکن هم ندارد. عضو کمیسیون صنایع مجلس افزود: عدم تکمیل شبکه گازرسانی سبب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم شده است.  در 6 ماه اول سال در جاده‌های خوی 30 نفر کشته شده‌اند، چه کسی باید جواب این خانواده‌های داغدار را بدهد، نگذارید بگویم که تنگ‌نظری چه کسانی سبب شد این مشکلات به وجود‌ آید.

وی اضافه کرد: به دلیل کوتاه‌فکری، تنگ‌نظری یا ضعف مدیریت، ظرفیت‌های مردمی در خوی و چایپاره در حال سوختن است. نماینده خوی با بیان اینکه 75درصد مردم خوی به رئیس‌جمهور رأی دادند، گفت:‌ اینجا زادگاه پهلوانان و اسطوره‌های بزرگ و شهداست ولی باز محرومیت در آن وجود دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: حق مردم را باید داد. مردم به شعارهای دولت دل بستند و نباید ناامید شوند. عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: من با پشتیبانی روحانیت، خانواده شهدا، امام جمعه‌های خوی و چایپاره برای کمک به مردم به مجلس آمده‌ام ولی متأسفانه دستورات رئیس‌جمهور در پایین‌دست وتو می‌شود. وی در پایان یادآور شد: تا زمانی که جان دارم از حقوق مردم دفاع خواهم کرد. ما سرسپرده شهدا هستیم و باج نخواهیم داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها