أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۵۲۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
گرافیست‌ها نسخۀ «سرطان مصرف» را می‌پیچند.

به گزارش پایگاه 598 ، آیین رونمایی بیش از پنجاه پوستر با موضوع «سرطان مصرف» که به همت نهضت مردمی پوستر انقلاب و مجمع طراحان انقلاب اسلامی اصفهان (آیه) و توسط 33 طراح گرافیست از هفت استان کشور تولید شده است، سه‌شنبه این هفته برگزار خواهد شد.

در این مراسم که از ساعت 18 یازدهم آذرماه در مؤسسۀ فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) آغاز خواهد شد،علاوه بر آقای دکتر حداد عادل، حجت‌الاسلام ماندگاری دربارۀ معضل مصرف‌زدگی سخن خواهد گفت. همچنین نمایش کوتاه «بنگاه آقای خرچنگ» روی صحنه خواهد رفت و رونمایی از کتابچه و نمایشگاه پوسترهای تولیدشده، پایان‌بخش این آیین خواهد بود.

گفتنی است پوسترهای مزبور، برگزیدۀ آثار رسیده از طراحان گرافیک سراسر کشور در پاسخ به فراخوان تیرماه 93 و نیز آثار تولیدشده در کارگاه‌های پوسترسازی مشهد و اصفهان است که از این پس نیز با کیفیت قابل چاپ، در سایت postermovement.irدر اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نهضت مردمی پوستر انقلاب از سال 88 با هدف ترویج گفتمان‌های رهبر معظم انقلاب با زبان بین‌المللی پوستر، با ایجاد شبکه‌ای مردمی از ایده‌پردازان، تولیدکنندگان، بانیان و موزعان آثار گرافیکی، تا کنون به‌شیوه مردمی نزدیک به 800 اثر کیفی تولید و در سراسر کشور منتشر ساخته است. «سرطان مصرف»، «ایران جوان»، «جام جنایی» و «رمی جمرات» از آخرین فراخوان‌های این حرکت مردمی بوده است.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها