يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۵۵۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
فهرستی از شبهات عناصر داخلی، علیه امام‌ خمینی(ره):
جریان تشکیک، تردید و تخریب امام خمینی (ره) در ایام پس از فتنه 88 بسیارقابل تامل است. از جمله نکات قابل توجه در خصوص این جریان، نزدیکی و ارادت برخی از این افراد به حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی است. / درباره مسائل اخیر و تحرکات امثال علی مطهری و ... نباید خود را به مطهری و سحرخیز و هراتی مشغول نماییم./ اینها در این شطرنج فقط سرباز هستند.
سرویس سیاسی پایگاه 598- حسین قاسمی/ جریان تشکیک، تردید و تخریب امام خمینی (ره) در ایام پس از فتنه 88 بسیار قابل تامل است. از جمله نکات قابل توجه در خصوص این جریان، نزدیکی و ارادت برخی از این افراد به حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی است. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به مواضع برخی از افراد این حلقه در سالهای اخیر؛

علی مطهری

مطهری در مراسم سالگرد شهدای 7تیردرسال 1392 در اصفهان، امام را به حذف منتقدین متهم نمود: «رويه حذف مخالفين چه در زمان حضرت امام و چه پس از آن اشتباه بوده و کار غلطی است. »

درسال 1391نیز در دیدار با اعضای یک تشکل دانشجویی در تهران می گوید: " امام در بعضی موارد باعث شادی دشمن ‌شدند مانند صدور فرمان هشت ماده‌ای که باعث شد در رسانه‌ها وجود شکنجه و شنود و مانند آن در ایران مطرح شود و دشمن شادی کند. آیا می‌توان گفت آن کار امام غلط بود؟ پس این نحوه استدلال درست نیست."

تشکیک در اصالت نامه امام ره درباره نهضت ازادی پرده دیگری از این عضوحلقه هاشمی رفسنجانی می باشد: "نهضت آزادی هم اگر پاسخ منسوب به امام خمینی به نامه وزیر کشور وقت درباره این گروه اصالت داشته باشد، این نامه حداکثر می‌رساند که پستهای کلیدی نباید به دست این گروه سپرده شود و الّا خارج از دایره انقلاب نیستند و ریزش محسوب نمی‌شوند."
 
خواهران اشراقی

تخریب امام توسط نعیمه اشراقی که عنوان نوه امام بودن را هم یدک می کشد : «نعیمه اشراقی در فیسبوک خود نوشت: «جوک دیگری را که برای امام تعریف کردیم و همیشه به شوخی یاد می‌کردند این بود. امام خمینی:‌ ای پاسداران بیوه شهدا را بگیرید‌ ای کاش من هم یک پاسدار بودم.»

این مطلب باعث شد ضد انقلاب تاچندروز با استفاده از این مطلب دروغ نعیمه اشراقی به امام و انقلاب بتازد.وازسویی دیگرباعث ایجاد نگرانی درمیان خانواده شهدا شود.

البته این اولین واخرین بار نبود که او این چنین زبان به تخریب امام گشود: نعيمه اشراقي در فيسبوك نوشت: "اين مدت خيلي‌ حرفا شنيدم ، از كنايه گرفته، تا توهين‌هاي محترمانه و حتي فحشهاي ركيك. دليل اينكه صفحه اصلي فيس‌بوكم رو هم بستم اين بود كه خسته شده بودم از بس هر روز صبح بايد فحش و ناسزا پاك مي‌كردم. من قربانيه يه سري مسائل بودم و هستم. پدر بزرگ من هر كاري كه كرده به من چه؟ من چرا بايد توهين بشنوم؟"

خواهر دیگر او زهرا اشراقی همسر محمدرضاخاتمی نیز امام را همسوبا فتنه گران معرفی نمود: "اگر موسوی، کروبی و حامیان آنان ضد انقلاب هستند پس امام هم … ."

زهرا اشراقی همچنین در خرداد ماه سال 89 و در آستانه سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در اظهاراتی تامل برانگیز در صفحه فیس بوکش نوشت:

"امام از دهه پنجاه تا شصت، 180 درجه تغییر کرده اند.

اشراقی در ادامه نوشت: اینکه افرادی می‌خواهند افکار امام راحل دهه 60 را به دهه 80 منتقل کنند، کاملا متناقض با افکار امام (ره) است و هیچ کدام افکار امام (ره) نیست."

وی البته در اظهارنظر دیگری در همان زمان در تجلیل از ابراهیم یزدی دبیرکل حزب منحله نهضت آزادی، در صفحه فیس بوک خود عکسی از وی را بر روی تخت بیمارستان منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: "دکتر یزدی...از نوجوانی به او ارادت داشتم".

اشراقی ادامه می دهد: "من دکتر یزدی را از 13 سالگی می‌شناسم و همیشه بهشون میگم که چقدر دوستشون دارم ... [ابراهیم یزدی] یک پدر معنوی برایم بودن ".

فائزه هاشمی رفسنجانی

فائزه هاشمی پس از مصاحبه با نشریه نسیم بیداری و چاپ کلمات 'امام' و 'مقام معظم رهبری' از قول وی در این مصاحبه، تاکید کرده که این ادبیات من نیست!، من به جای این دو کلمه میگویم 'آقای خمینی'، 'آقای خامنه ای'!

فائزه هاشمی در اعتراض به بخش هایی از متن مصاحبه اش گفته است: "از قول من نوشتن که "آقای هاشمی، یار امام بوده"، درحالی که من اصلا به آقای خمینی نمیگفتم امام، همیشه میگفتم و الان هم میگم آقای خمینی؛ و اصلا قبول ندارم که آقای هاشمی، یار آقای خمینی بودن و از این حرفا، بلکه میگم همراه امام بودن و به ایشون کمک کردن..."!

البته اینگونه نگاه وتقلیل جایگاه امام ره به جایی میرسد که سایت رسمی هاشمی رفسنجانی ،مرتبه اقای هاشمی را حتی بالاتر از امام دانسته و رسما به نقل از امام می نویسد:
" آقای هاشمی از من هم برای این نظام و انقلاب دلسوزتر است"

صادق زیباکلام

زیباکبام از ارادتمندان وحامیان اقای هاشمی نیز اظهار داشته است: "اگر از ما سوال شود که آیا امام خمینی هدفشان از مبارزه با رژیم پهلوی ایجاد حکومت اسلامی و نظام ولایت فقیه بوده، پاسخ جمعی به این سوال مثبت خواهد بود، در حالی که اصلا و اساسا اینگونه نبوده و امام خمینی از ابتدا به فکر ایجاد و تشکیل حکومت اسلامی نبوده است(!) من انتظارم این بود که ایشان این مساله را روشن‌تر و مبرهن‌تر بیان می‌کردند». زيباكلام در ادامه منظور خود را در قالب توهيني اينچنين آشكار مي‌كند: «من انتظارم این بوده که ایشان (طباطبايي) در کتابشان به این نکته اشاره می‌کردند که ایجاد حکومت اسلامی و ولایت فقیه «حاملگی ناخواسته»(؟!) بوده است كه اتفاق افتاد و امام اصلا به دنبال این موضع نبود"

البته سالها پیش از این هم زیباکلام درمصاحبه با هاشمی رفسنجانی میگوید:

*من بعید به نظرم می رسد که امام زیاد اهل شور و مشورت و همفکری با دیگران بوده باشند. ممکن است نظر دیگران را هم پرسیده باشند، اما همه ما می دانیم که ایشان سرسخت و یکدنده بودند و روحیه کار جمعی نداشتند. آنچه را خودشان درست تشخیص می دادند همان را انجام می دادند.

* هر چقدر می خواهم خودم را راضی کنم که امام هم مثل شما فکر می کرد، می بینم نمی توانم. بیشترین چیزی که در مورد ایشان به دلم می آید این است که پرستیژ ضد آمریکایی برای ایشان مهم تر از این بود که منافع ملی ما به چه سمت و سویی می رود.

زهرارهنورد

زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی درگفتگوبا یک سایت ضدانقلاب مجازات منافقین بدستور امام خمینی ره را "لكه‌ سیاهی دانسته  كه به آب زمزم و كوثر، سفید نتوان كرد".او میگوید:

"جنایات و عملیات تروریستی آن گروه كذایی بر كسی پوشیده نیست. اما انتقام جویی طرف مقابل هم خطای بزرگی بوده است و هیچ كج روی قابل قبول یا اغماض نیست. اما به طوری كه بارها گفته شده از این جنایت نه آقای خامنه‌ای و نه آقای موسوی هیچ یك اطلاعی نداشته‌اند و در حوزه وظایف‌شان هم نبوده است. البته سكوت و توجیهی هم در كار نیست و آن اقدامات خارج از چارچوب‌های حقوقی و ملاحظات اخلاقی بوده كه بارها در نشست‌ها و در پاسخ به سئوال كنندگان درباره آن، تقبیح شده است، آن اتفاق لكه‌های سیاهی است كه به آب زمزم و كوثر، سفید نتوان كرد."

عبدالحسین هراتی

عبد الحسین هراتی از نزدیکان مجمع تشخیص مصلحت درنامه ای به موسوی و کروبی در سال 1389 به صراحت نوشت: «از اینکه شما و مهندس موسوی عزیز پیوسته در سخنان خود از" امام " یاد می کنید، من و بسیاری دیگر در رنج بوده ایم اما پیوسته خود را اینگونه توجیه می کرده ایم که شرایط مبارزه در ایران چنین اقتضایی دارد و لذا خون جگر می خوردیم و سکوت اختیار کرده بودیم, ....
دهه شصت تونل وحشت تاریخ معاصر ایران بود. دهه ای که همه خشونتها و جنایتها و تحجر ها و بدعتهای غیر انسانی و ضد توحیدی و شرک آلود آن به نام " امام خمینی" در تاریخ ما ثبت و ضبط شده است و کسی را یارای پاک کردن آن از این تاریخ نیست».

عیسی سحرخیز

سحرخیز در روزهای اخیر در مصاحبه ای با یک سایت ضد انقلاب میگوید: "خیلی‌ از اصلاح‌طلبان هم بر خلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند...ما در اول انقلاب اشتباه کردیم که با خوش‌بینی بسیار و اولیه به آیت‌الله خمینی، به ولایت فقیه هم باور داشتیم. به این امید که اگر اجزای سیستم اشتباهی می‌کنند فردی باشد که با قدرت جلوی آن اشتباهات را بگیرد. غافل از اینکه هر فردی در جایگاه قدرت و ثروت قرار بگیرد خودش هم زیر سوال می‌رود."


سید محمد موسوی بجنوردی

سید محمد موسوی بجنوردی باذکرخاطره ای اظهار می دارد: «امام حکم شاه را حبس ابد اعلام کردند؛ فرمودند: «ما به چشم مان ندیدیم که کسی را کشته باشد. ایشان آمر به قتل است.»؛ ببینید، مذاق امام این بود»

وی در تکمیل این ادعا می گوید :« من شب ها در پاریس می خوابیدم. آن جا روزنامه ای عربی با عنوان «السفیر» به چاپ می رسید. یک روز دیدم مصاحبه ای با امام انجام داده و این پرسش را مطرح کرده بود که در صورت پیروزی، شما با شاه چه می کنید؟ امام در پاسخ فرموده بودند که اقل عقوبتش حبس ابد است. من همیشه صبح ها بعد از نماز از پاریس می رفتم نوفل لوشاتو خدمت امام. بعد از خواندن آن روزنامه، همان اول صبح رفتم خدمت امام. ایشان پرسیدند، خبری شده؟ من هم گفتم، بله. در روزنامه صبح امروز خواندم که شما اقل عقوبت شاه را حبس ابد عنوان کردید. ایشان فرمود: «ما به چشم مان ندیدیم که کسی را کشته باشد. ایشان آمر به قتل است.» خب اگر قرار است کسی مفسد باشد، شاه که دیگر فرد اکمل و اتم آن است.»

سید حسین موسوی تبریزی

سید حسین موسوی تبریزی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در دنباله تلاش‌های اطلاح‌طلبان برای تحریف اندیشه و آراء امام در ادعایی عجیب‌ مدعی شد: «ما حتی یک بار هم نمی‌بینیم که امام در مورد زنان گفته باشد که باید حتما حجاب داشته باشند»

....

باورم این است که درباره مسائل اخیر و تحرکات امثال علی مطهری و ... نباید خود را به مطهری و سحرخیز و هراتی مشغول نماییم .صحنه گردان را باید شناخت. اینها در این شطرنج فقط سرباز هستند. هدف صحنه گردان ان است که ما انرژی خودرا صرف سرباز کنیم ...


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
آقا دستتون درد نكنه، بالاخره ما يه سايت ديدم كه اين نقل قولها رو آورده باشه و فيلتر نشده باشه :))) شما همين فرمونو برو، ايشالا به زودي چپ ميكني هممون دور هم ميخنديم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها