يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۵۸۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، «ثارالله» عنوان نرم افزاری جامع درباره ی امام حسین علیه السلام است که در قالب های مختلف چند رسانه ای ابعاد مختلف زندگی سومی پیشوا را از بدو میلاد تا شهادت ایشان و اتفاقات پس از روز عاشورا به نمایش می گذارد.

در این نرم افزار که با پشتوانه ی علمی مجموعه 14 جلدی دانشنامه امام حسین تولید گشته، از کارشناسان برجسته تاریخ و معارف اهلبیت علیهم السلام استفاده شده است و تمام متن ها، تصاویر، صوت ها و.... بر اساس مستندات علمی و تاییدیه کارشناسان موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث تولید شده است.

این محتوای غنی و ورود در عرصه های جدید رسانه ای سبب شده است که بسیاری از بزرگان نظر مساعدی نسبت به این نرم افزار داشته باشند. حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا معاونت فرهنگی و ارتباطات دارالحدیث درباره نظر مقام معظم رهبری در دیدارایشان از نمایشگاه محصولات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در حسینه ی امام خمینی (ره) گفته اند که رهبر انقلاب فرمودند: من نمی‌دانستم مؤسسه دار‌الحدیث در تولید آثار عمومی هم فعال است و این قبیل کارها، کارهای بسیار خوب، مورد نیاز، لازم و ضروری است.

علاوه بر این حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی نیز در مراسم رونمایی از نرم افزار ثارالله با تقدیر از سازندگان این نرم افزار فرمودند:

«این کار بسیار بسیار خوبی است به خصوص اینکه باید از تمام ابزار روز هم استفاده کرد و چنانچه در شرحی(که) برادر عزیزمان دادند معلوم شد که از ابزار روز و مسائل هنری برای برنامه استفاده شده است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها