امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۶۰۷۶
زمان انتشار: ۱۶:۲۰     ۱۴ آذر ۱۳۹۳
تهیه کننده سریال «پرده نشین» آخرین وضعیت جسمی احمد علامه دهر بازیگر این مجموعه را که دچار عارضه مغزی شده است، تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: محمود رضوی تهیه کننده سریال «پرده نشین» درباره آخرین وضعیت احمد علامه‌دهر بازیگر این مجموعه که دچار عارضه مغزی شده است به خبرنگار مهر گفت: بعد از عمل سنگینی که روی این بازیگر انجام شده است خون لخته شده از مغز او خارج شده و پزشکان معالج وی این عمل را موفقیت آمیز دانسته اند اما وی همچنان باید در بخش ریکاوری بستری باشد.

وی ادامه داد: به گفته پزشکان چهار روز طول می کشد تا وضعیت بیمار به ثبات برسد و وی در طول این مدت باید در ریکاوری بستری باشد. بعد از این مدت است که می توان تشخیص داد نتیجه نهایی عمل چه بوده است اما فعلا این هنرمند کشورمان علائمی از هوشیاری دارد.

رضوی در پایان صحبتهایش درباره انتقال این بازیگر از مشهد به تهران توضیح داد: امکان انتقال علامه‌دهر از مشهد به تهران فعلا امکان پذیر نیست و پزشکان انجام این کار را منع کرده اند.

احمد علامه دهر از جمله بازیگران سریال تلویزیونی «پرده نشین» است که در نقش خادم امام رضا(ع) بازی می کرد، اما متاسفانه این بازیگر پیشکسوت 12 آذرماه هنگام بازی مقابل دوربین در حرم امام رضا(ع) دچار عارضه مغزی شده و به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شد. این هنرمند به دلیل فشار خون بالا دچار خونریزی مغزی شده است.

مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی در حال پخش از شبکه اول سیما است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها