أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۶۶۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
طرحی که مقابل دانشگاه علم و صنعت از سوی دانشجویان و اساتید نقاشی شده بود، اکنون مخدوش شده و مسئلان دانشگاه می گویند عامل این عمل بارش باران بوده است؛ این طرح پرچم اسرائیل بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ۲ هفته پیش به مناسبت همایش منطق عاشورایی پرچم سه کشور استکباری آمریکا، اسرائیل و انگلستان روی زمین روبری سردر دانشگاه علم و صنعت توسط جمعی از اساتید و دانشجویان نقاشی می شود.

بعد از این اتفاق فشارها برای پاک شدن این پرچم ها از سوی عده ای و برخی نهادهای دانشگاه شروع می شود تا اینکه روز شنبه ۱ آذر ماه در ساعات نیمه شب افرادی که گفته می شود منتسب به دانشگاه هستند به طور مخفیانه و شبانه اقدام به ریختن تینر بر روی پرچم ها می نمایند تا اینطور القا شود که باران مسبب این تخریب بوده است!

توجیه پاک شدگی پرچم اسرائیل با باران در حالی است که اولا نوع پاک شدن قسمتهایی از پرچم کاملاً نشان از تخریب عمدی دارد و ثانیا بعد و قبل آن حادثه بارها باران در شهر تهران می بارد ولی کوچکترین تأثیری روی پرچم نمی گذارد.

بیش از ۲۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت با امضای طوماری ضمن اعتراض به این اقدام، از مدیریت دانشگاه مطالبه کردند که این پرچم ها به طور مداوم توسط مدیریت، به عنوان نماد استکبارستیزی دانشگاه علم و صنعت حفاظت و تجدید رنگ شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۳
۵
۰
پول خور های خائن همه جا هستند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها