أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۶۶۴۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
جانشین فرمانده ناجا گفت: زائران عتبات عالیات آمادگی معطلی ۲۴ ساعته در مرز مهران را داشته باشند چرا که با توجه به ازدحام جمعیت پذیرش از طرف عراق به کندی صورت می‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار حسین اشتری جانشین فرمانده ناجا که برای بازدید از مرزهای غربی و جنوبی کشور رفته است با اعلام این مطلب اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد ازدحام جمعیت زائران عتبات عالیات در مرز مهران هستیم و با توجه به این ازدحام پذیرش از طرف عراق به کندی صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: زائران اربعین حسینی که از طریق مرز مهران عازم عراق هستند، باید آمادگی معطلی 24 ساعته در مرز مهران را داشته باشند.

سردار اشتری به زائران عتبات عالیات توصیه کرد:‌ که از دو مرز چزابه و شلمچه برای تردد خود استفاده کنند چرا که خروج زائران از این دو منطقه با سهولت و سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها