أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۷۰۴۹
زمان انتشار: ۲۳:۵۸     ۱۷ آذر ۱۳۹۳
این سامانه، موضوع برگشت خوردن چک مشتریان را بلافاصله از طریق پیامک به آنان اطلاع می دهد تا آنان نسبت به تکمیل کردن موجودی حساب خود و یا رفع سوءاثر چکشان اقدام کنند.
به گزارش پایگاه 598 به  نقل از اقتصاد آنلاین ؛ کمیته طراحی و توسعه محصول بانک انصار که به منظور توسعه و گسترش خدمات بانکی و افزایش رفاه و رضایت مشتریان این بانک و در راستای تحقق راهبرد مشتری مداری بانک مذکور ایجاد شده است، طرح ایجاد سامانه چک برگشتی بانک انصار را مورد تصویب قرارداد و این سامانه آماده ارایه این خدمت به مشتریان می باشد.

به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات، این سامانه، موضوع برگشت خوردن چک مشتریان را بلافاصله از طریق پیامک به آنان اطلاع می دهد تا آنان نسبت به تکمیل کردن موجودی حساب خود و یا رفع سوءاثر چکشان اقدام کنند.

این گزارش می افزاید، کمیته طراحی و توسعه محصول بانک انصار در جلسه اخیر خود همچنین، طرح تولید رمز یکبار مصرف را که یک خدمت نوین در راستای رفاه مشتریان بانک به شمار می آید و امنیت فضای مجازی را برای مبادلات پولی آن ها ارتقا می دهد، به تصویب رساند.      

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها