کد خبر: ۲۷۷۲۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بیش از صد نفر از دانشجویان به دفتر ریاست دانشگاه رفته و در آنجا تحصن کرده خواستار برخورد با حامیان فتنه در دانشگاه شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، امیرحسین یوسفی با ارسال نمابری به خبرگزاری مهر گفت: همزمان با روز 16 آذر برنامه مناظره ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، در این برنامه که مسئولیت برگزاری آن با مدیریت دانشگاه بود عباس سلیمی نمین و عباس عبدی به عنوان اساتید مدعو حضور داشتند.
 
وی ادامه داد: با توجه به انتخاب منطقی طرفین مناظره از سوی دانشگاه، برنامه به صورت آرام در جریان بود. اما عده ای معدود رادیکال که مشاهده کردند مهمان های برنامه حرف های دلخواه آنان را نمی زنند و علنا فتنه را محکوم کردند؛ با شعارهای هنجار شکنانه به ایجاد تشنج و حمایت از فتنه پرداختند و با حرکاتی به دور از فضای منطقی و دانشجویی، جو آرام حاکم بر برنامه را به هم ریختند.
 
حمایت علنی عده ای رادیکال از فتنه گران در برنامه تحت مدیریت دانشگاه
 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: سوال اینجاست که چرا مسئولین دانشگاه با حامیان فتنه که برهم زدن برنامه های متعدد دانشگاه، مثل مناظره دانشجویی روز شنبه، جشن هسته ای (با حضور دکتر سعید جلیلی) و معارفه ریاست جدید و همچنین اغتشاش در دانشگاه را در کارنامه خود دارند و حتی در مناظره رسمی دانشگاه هم علنا به مقدسات توهین کردند، برخورد نمی کند؟
 
تحصن دانشجویان انقلابی در مقابل دفتر ریاست دانشگاه
 
یوسفی افزود: دانشجویان انقلابی بارها پیش بینی چنین اتفاقات ناگواری را به گوش مسئولین گوشزد کرده بودند و در برنامه هم با مسئولین دانشگاه اتمام حجت کرده بودند. بعد از مشاهده این تحرکات ضد آزاداندیشی بیش از صد نفر از دانشجویان به دفتر ریاست دانشگاه رفته و در آنجا تحصن کردند. خواسته آنها برخورد با حامیان فتنه در دانشگاه بود. همچنین از مسئولین دانشگاه خواستند تا مماشات و بی توجهی را در برابر این اتفاقات کنار بگذارند.
 
مطهری به جای شریعتمداری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
 
وی افزود: از طرفی مطلع گشتیم که هیات نظارت دانشگاه در روز دوشنبه برای برنامه ای در روز سه شنبه مورخ 18 آذرماه باحضور علی مطهری مجوز صادر کرده است. با توجه به آن که مدیریت دانشگاه به برنامه سخنرانی آقای شریعتمداری به بهانه ایجاد تشنج در دانشگاه مجوز نداده است ، این سوال در اذهان دانشجویان ایجاد گشته است که آیا حضور آقای مطهری که حامی سران فتنه است در دانشگاه ایجاد التهاب و تنش نمی کند؟
 
یوسفی افزود: این نگرانی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به جاست که اگر این وضعیت ادامه یابد و مدیریت دانشگاه با حامیان فتنه برخورد نکند و فضای به وجود آمده را به حال خود رها کند،  قطعا پای فتنه گران به دانشگاه باز و فضا برای جولان آنها در دانشگاه مهیا خواهد شد که در این صورت عواقب آن به عهده مسئولین دانشگاه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها