أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۷۲۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشجویان حاضر در مراسم زمانی که مشاهده کردند برگزار کنندگان برنامه که انجمن اصلاح طلب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوده علیرغم غوغاسالاری در بیان آرا همه گروهها، سوالات گزینشی در اختیار مطهری قرار می دادند تا پاسخ های دلخواه بشنوند. در این میان یکی از دانشجویان با صدای بلند نسبت به این رفتار زننده انجمن علوم پزشکی اصفهان انتقاد کرد.
 
 
علی مطهری حدود یک ساعت بدون هیچ حاشیه ای پیرامون فلسفه جنبش دانشجویی و رسالت دانشجویان سخنرانی کرد؛ بعد از آن نوبت پاسخ به سوالات کتبی دانشجویان فرا رسید و مجری شروع به خواندن سوالات کرد که یکی از دانشجویان با لحنی منتقدانه فریاد زد: "سوالات گزینشی شده"! که هیاهوی دانشجویان مخالف و موافق او شروع شد.
 
جلوگیری از سوال دانشجویان توسط میزبان برنامه

لینک دانلود 
 

 
مطهری: من اساساً خط قرمزی در نقد حکومت قائل نیستم
 
مجری به خواندن سوالات دانشجویان ادامه داد و با مطرح نمودن سوالی مبنی بر اینکه "خط قرمز شما در نقد حکومت کجاست؟" با پاسخ قابل توجه مطهری روبرو شد. علی مطهری گفت: من اساساً خط قرمزی در نقد حکومت قائل نیستم. در حوزه مسائل فکری هرکسی آزاد است تحقیق وتفحص کند و در مسائل سیاسی خط قرمزی نداریم. اگر کسی بگوید خط قرمز ما ولی فقیه است خلاف نظر خود مقام معظم رهبری حرف زده چرا که ایشان در چند جای مختلف گفته اند که من از انتقادات استقبال می کنم.
 
پس از پرسش چند سوال مکتوب گزینش شده در راستای تطهیر اصحاب فتنه توسط مجری برنامه تعدادی از دانشجویان شروع به سر دادن شعار مرگ بر فتنه گر دادند و همهمه ی زیادی میان دانشجویان به وجود آمد؛ یکی از دانشجویانی که با عدم پذیرش درخواست تریبون روبرو شده بود با زحمت خودش را نزدیک به سکوی مراسم رساند و با وجود جلوگیری از وی و کشیدن لباس و دست او گلوی وی توسط برگزار کننده اصلاح طلب برنامه گرفته شد و او را به بیرون از سالن پرت کردند.
 
این دانشجو به روی سن آمد ولی مجری به پرسش دیگر سوالات مکتوب پرداخت و در این حین او را از درب پشتی به بیرون هدایت کردند و چند لحظه بعد او به داخل برگشت که با ضرب و شتم برخی از برگزار کنندگان روبرو شد.
 
برخورد وحشیانه میزبان برنامه با دانشجویان

لینک دانلود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
دانشجو
UNITED STATES
۰۱:۵۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
واقعا این نهایت بیشعوریه.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها