يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۷۴۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در بحث فساد 12 هزار میلیارد باید شفاف‌سازی لازم صورت گیرد و مجلس این موضوع را به طور دقیق مورد پیگیری قرار خواهد داد.
به گزارش پایگاه 598، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد در مورد کشف فساد 12 هزار میلیاردی در کشور به فارس گفت: این 12 هزار میلیارد گردش مالی بین بانک‌ها بوده و آقای طیب‌نیا ابتدا باید آموزش لازم را در مورد مسائل بانکی ببیند و بعد در این خصوص مصاحبه کند.

وی ادامه داد:‌ در فساد 3 هزار میلیاردی هم که در کشور اتفاق افتاده بود عمدتا وام‌هایی بود که داده شده و سرمایه‌گذاری شده بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: باید شفاف‌سازی در خصوص موضوع 12 هزار میلیارد صورت گیرد و اسنادی که در این زمینه وجود دارد ارائه شود و مجلس نیز به طور دقیق این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

طی چند روز گذشته وزیر اقتصاد در مصاحبه‌ای از کشف فساد 12 هزار میلیاردی توسط این وزارتخانه خبر داد اما پس از آن رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که میزان فساد کشف شده 70 میلیارد بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها