کد خبر: ۲۷۷۵۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، پدیده مشهد در خانه به مصاف تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان خواهد رفت، پدیده که 5 هفته است در لیگ ناکام شده در بازی رفت تیم مسجدسلیمانی را در خانه حریف 3 ـ صفر برده و حالا به دنبال کسب یک برد است. علیرضا مرزبان و مکوندی در اولین تجربه لیگ‌برتری خود بازی مهمی را در ته جدول دارند.

1. پدیده که از 16 بازی صاحب 19 امتیاز است، در حالی به مصاف نفت‌مسجدسلیمان می‌ رود که روی پله دهم است و نفت‌مسجدسلیمان هم از همین تعداد بازی 13 امتیاز دارد و تیم پانزدهم جدول است. در بهترین شرایط، پدیده با پیروزی برابر حریف 22 امتیازی شده، منتظر پرسپولیس و ذوب‌آهن می‌ ماند تا با شکست این 2 به رتبه هشتم صعود کند، حال یک برد پرگل برای نفت و باخت 2 تیم راه‌آهن و گسترش فولاد، این تیم را به رتبه سیزدهم خواهد برد.

2. بدترین حالت برای پدیده باخت به نفت‌مسجدسلیمان، برد پیکان برابر سایپا و استقلال‌خوزستان برابر استقلال، حال اگر گسترش فولاد و راه‌آهن هم حریفان خود را پرگل ببرند احتمال سقوط پدیده تا رتبه چهاردهم وجود دارد.

3. بدترین حالت برای نفت باخت است و برد ملوان برابر صبا که مسجدسلیمانی ها را به ته جدول می‌ برد.

4. در بازی رفت که روز 16 مرداد انجام شد پدیده با 3 گل دقیقه 25 یونس شاکری، 72 اکبر صادقی و 82 عنایتی حریف را 3 ـ صفر برد.

5. فرزاد محمدی و میلاد جعفری 2 بازیکن 3 اخطاره نفت‌مسجدسلیمان غایبان این بازی هستند.

6. پدیده در 5 هفته اخیر 3 مساوی و 2 باخت داشته است. آنها از 10 مهرماه تا به امروز در مسابقات لیگ نباختند، یعنی طی 70 روز آنها برنده نشده اند.

7. نفت‌مسجدسلیمان در 3 بازی اخیر یک بار ملوان را برده و برابر سپاهان و سایپا بازی های خود را بازنده شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها