يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۷۶۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۲۰ آذر ۱۳۹۳
دروغ شبکه‌های مجازی آمریکا؛
چند هفته‌ای هست که یک شبکه آمریکایی از پخش زنده یک رویداد مستند آن هم بلعیده شدن یک انسان توسط مار غول‌آسا برای تصویربرداری خبر داده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک شبکه تلویزیونی آمریکایی با نفوذ در بین کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مدتهاست که یک برنامه تلویزیونی را تبلیغ می‌کند.

ناگفته نماند تماشای این مستند برای بینندگان چند دلار هزینه داشت.

این مستند که در آن قرار بود یک مرد با لباس غیرقابل آسیب وارد شکم وحشی‌ترین مار آمازون یعنی آناکوآندا شود برای مخاطبان این شبکه تلویزیونی پخش شد، همه چیز در ابتدا کاملا شبیه همان تیزر منتشر شده بود اما ناگهان او خورده نشد.

اکنون بینندگانی که از طریق تبلیغات مجازی خرج کردند تا این مستند را ببینند، عصبانی شده و تقریبا در تمام شبکه‌های اجتماعی آنلاین موجی از اعتراض میلیون‌ها نفر بر ادعای دروغ این شبکه پولی آمریکایی منتشر شده است.

لینک دانلود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
علی
ROMANIA
۲۲:۴۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
دیدم تو این سایت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها