يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۷۷۹۶
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۲۰ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر تراکتورسازی در تبریز میزبان ذوب آهن اصفهان است. با گزارش زنده این دیدار با ما همراه باشید.

هفته هفدهم لیگ برتر، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
داور: اشکان خورشیدی، کمک ها:سعیدعلی نژادیان،محمدجواد مداح
اخطار: دهنوی (37)، حدادی فر (45) از ذوب‌آهن، سامان نریمان جهان 90 از تراکتور
اخراج: هادی محمدی (80) از ذوب‌آهن
گل: بایرامی (32)، ایران‌پوریان (83پنالتی) برای تراکتورسازی؛ مسعود حسن‌زاده (43) برای ذوب‌آهن

تراکتورسازی: نوشی صوفیانی، خالد شفیعی، دیتمار بیکای، محمد ایران‌پوریان، حبیب گردانی، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، فرشاد احمدزاده (85 ثاقبی)، احمد کامدار، مهرداد بایرامی (88 بهزادی کریمی) و ادینیو (93 آقایی)
سرمربی: رسول خطیبی

ذوب آهن: محمد رشید مظاهری، هادی محمدی، کارلوس سانتوز، مهرداد قنبری، علی حمام، قاسم دهنوی (86 شجاعی)، قاسم حدادی فر، مرتضی تبریزی (31 پهلوان)، مسعود حسن زاده، اسماعیل فرهادی(70 محمدرضا عباسی) و مهدی رجب زاده
سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل:
1-0(تراکتورسازی): پاس نریمان‌جهان در محوطه جریمه به مهرداد بایرامی رسید و این بازیکن با یک بغل پا دروازه ذوب را باز کرد.
1-1(ذوب آهن): حدادی فر توپ را سانتر کرد که حسن زاده ضربه سر زد و وارد دروازه شد.البته تراکتوری ها اعتقاد داشتند توپ از خط رد نشده است.
2-1(تراکتور): به روی نریمان‌جهان خطای پنالتی شد که هادی محمدی بازیکن ذوب‌آهن اخراج شد و ایران‌پوریان پنالتی را تبدیل به گل کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 13: سامان نریمان‌جهان پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت سنگین او را دروازه‌بان ذوب‌آهن به کرنر فرستاد.
دقیقه 41:شوت با قدرت احمد کامدار از پشت محوطه جریمه را دروازه بان ذوب آهن گرفت.
دقیقه 48: ادینهو از راه دور شوت محکمی زد که با اختلاف کمی از کنار دروازه توپ به اوت رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها