يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۸۱۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
دبیر جشنواره فیلم عمار مطرح کرد
دبیر جشنواره فیلم عمار با بیان اینکه جشنواره فیلم عمار با هدف معرفی افکار انقلابی اکران می‌شود، گفت: آثار این جشنواره کوتاه مدت، کارساز و مورد نیاز شهروندان است و می‌تواند همه مردم را با هر گرایش و نگاهی که دارند یک صدا کند.
به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه 598 ، علیرضا دلبریان ظهر امروز در نشست خبری جشنواره فیلم عمار که در مسجد کرامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره فیلم عمار با هدف معرفی ریشه‌ها و افکار انقلاب اسلامی به عنوان الگوی موفق شهروندان برای نسل امروز فعالیت می‌کند.

وی جشنواره فیلم عمار را معرفی نیروها و گنجینه‌های با استعداد هنرمندان انقلابی که همان مردم هستند دانست و تصریح کرد: این جشنواره تلاش می‌کند گوهرهای مردمی را دور هم جمع کند و با استفاده از ویژگی‌های خاصی همچون ایجاد حس مسئولیت میان مردم، تقویت روحیه خودباوری و غرور ملی از طریق فرهنگ ملی در قالب فیلم‌های مستند و سینمایی مردم انقلابی را از طریق زبان هنر به دنیای حرفه‌ای فیلم وارد کند تا جشنواره عمار قرارگاهی برای حرکت‌های هنری انقلابی باشد.

دبیر جشنواره فیلم عمار با اشاره به این که جشنواره عمار مسابقه‌ای است که همه شهروندان با کمترین امکانات و بودجه می‌توانند در آن شرکت کنند، افزود: این جشنواره کوتاه مدت، کارساز و مورد نیاز مردم است و می‌توانند همانند دوران دفاع مقدس شهروندان را دور هم جمع کند زیرا مردم مشتاق تماشای فیلم‌هایی هستند که  از دل جامعه باشد و با برخورداری از ویژگی‌هایی همچون صداقت و روراستی حرف‌های مهم را به آنها منتقل کند.

دلبریان تاکید کرد: امیدوارم این جشنواره از اهداف عالی خود منحرف نشود و البته این جشنواره تا زمانی برپاست که مردم هم پای کار باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها