يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۸۱۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
نامه تبریک ابوالقاسم طالبی به مریلا زارعی بعد از تقدیر در جشنواره آسیاپاسیفیک؛
من یک ایرانی هستم. ایران کشوری است پهناور و ثروتمند در قلب آسیا با مردمانی صلح دوست؛ ثروتمند نه به خاطر نفتش، بلکه برای مادرانی که برای دفاع از کشورشان در جنگ نابرابر هشت ساله، از فرزندان و شوهرانشان گذشتند. از شما می‌خواهم به افتخار مادران سرزمینم، ادای احترام و تشویق کنید.
به گزارش پایگاه 598، مریلا زارعی که در یکسال اخیر و از زمان برگزاری جشنواره‌ی سال گذشته‌ی فجر به این‌سو، به خاطر اجرای تاثیرگذار نقش یک مادرشهید در فیلم «شیار 143» بسیار مورد تقدیر قرار گرفته است، از سوی هیات داوران هشتمین دوره جشنواره آسیا - پاسیفیک نیز به خاطر حضور تاثیرگذار در این فیلم جایزه ویژه دریافت کرد.

به گزارش "رجانیوز"، زارعی اما هنگام دریافت جایزه‌اش در سخنانی قابل تحسین با اشاره به مادران شهید کشورش اظهار داشت: «از داوران تشکر می‌کنم. خوشحالم که این جایزه را دریافت کردم. من یک ایرانی هستم. ایران کشوری است پهناور و ثروتمند در قلب آسیا با مردمانی صلح دوست؛ ثروتمند نه به خاطر نفتش، بلکه برای مادرانی که برای دفاع از کشورشان در جنگ نابرابر هشت ساله، از فرزندان و شوهرانشان گذشتند. از شما می‌خواهم به افتخار مادران سرزمینم، ادای احترام و تشویق کنید.»

اما پس از دریافت این جایزه توسط زارعی، ابوالقاسم طالبی که سابقه همکاری با زارعی در فیلم «دست‌های خالی» را نیز دارد، در متنی خطاب به وی بخاطر دریافت جایزه آسیاپاسیفیک و صحبتهای جالب توجه او، به وی تبریک گفت:

سلام سرکار خانم مریلا زارعی بانوی سینمای ایران.

به حق فاطمه الزهرا(س) مبارک باشد رساندن صدای شهیدان راه حسین(ع) در اربعین شهادتش بر بلندای استیج کفر بوسیله شما که زنی هستید از ثلاله قهرمانان تاریخ کشورمان ایران عزیز. این جایزه برای شما افتخار نیست بلکه افتخاری برای کافران به راه انقلاب اسلامی است که در مقابل عظمت حق زنان ایران سرخم کردند و بخیل نیستم که این کرنش را به آنان نیز تبریک بگویم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها