امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۸۴۶۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۵     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از فارس، سعید آذری در مورد وضعیت انتقال تیموریان به ذوب‌آهن و حضور محسن مسلمان در استقلال گفت: شب گذشته با مسلمان صحبت کردم و این قضیه به طور کامل مسکوت می‌ماند زیرا باشگاه‌هایی که خواهان این بازیکن بودند مواضع خود را در مورد برخی بازیکنان خاص اعلام کردند. به همین دلیل این قضیه مسکوت می‌ماند. ما به دنبال منافع باشگاه خودمان هستیم هرچند بیانی و درخشان صحبت‌هایی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: هردوی این بزرگواران از هم‌دوره‌های من در رده ملی بودند و در بازی‌های آسیایی پکن 1990 من با آنها در اردوهای تیم ملی حضور داشتم به همین خاطر پاسخی هم به این صحبت‌ها نمی‌دهم زیرا آنها پیشکسوت‌تر از من هستند. در مورد تیموریان هم با افشارزاده صحبت کردم و فعلاً‌ این قضیه مسکوت می‌ماند.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد اینکه سخنگوی باشگاه استقلال امروز اعلام کرد که تیموریان از این تیم جدا شده، گفت: تیموریان یک قهرمان ملی است و من دوشنبه گذشته با او و برادرش سرژیک و صادق‌پور از مدیران استقلال جلسه‌ای در دفتر ذوب‌آهن در تهران برگزار کردیم در آن جلسه شرایط خودمان را به طور کامل برای تیموریان بیان کردیم.

وی در مورد اینکه تیموریان دستمزد کلانی از باشگاه ذوب‌آهن خواست یا نه گفت:‌ آندو و سرژیک هیچ بحث مالی با ما نداشتند و فقط تیموریان به من گفت که می‌خواهد در محیطی آرام فوتبالش را ادامه بدهد ما هم بر اساس شرایط باشگاه و اینکه خودمان قهرمان ملی مثل حدادی‌فر داریم مشخص بود که چقدر می‌توانیم پرداخت کنیم. من به تیموریان گفتم که ذوب‌آهن محیط خوبی را می‌تواند برایش فراهم کند همانطور که قاسم دهنوی هم در این فصل در باشگاه ما بدون حاشیه کارش را انجام داد و طبق همان قولی که به من داد فوتبال بازی کرد و باید از او هم تشکر کنم. تیموریان یک قهرمان ارزنده ملی است.

مدیرعامل ذوب‌آهن با اشاره به بحث‌های سقف بودجه برای باشگاه‌ها که در ابتدای فصل مطرح شد، گفت: در ابتدای فصل خیلی صحبت از سقف بوده و اینکه باشگاه‌ها این سقف را رعایت کنند مطرح شد و من هم اکنون منتظرم تا فصل به پایان برسد تا ببینم کدام یک از باشگاه‌ها هزینه‌های نهایی خود را بر روی سایتشان منتشر می‌کنند. اسناد و مدارک را بازرسی کل کشور بررسی کردند و ما هم به تعهدی که به سیستم داشتیم عمل کردیم و تلاش می‌کنم که ذوب‌آهن زیر سقف بودجه هم هزینه کند. ما می‌خواهیم همانطور که در فوتبال خوب بودیم در بحث‌های حقوقی و قانونی و مالی هم تعهد خودمان را نشان دهیم.

آذری در مورد اینکه باشگاه ذوب‌آهن برای جذب بازیکن اقدامی کرده یا نه، گفت: براساس استراتژی باشگاه ابتدا می‌خواهیم جای خالی بازیکنانی که از تیم ما جدا شده‌اند پر کنیم بازیکنانی مثل سینا عشوری که از تیم ما رفت ضمن اینکه به دنبال یک دفاع چپ و یک مهاجم هم هستیم. ما با یک باشگاه هم مکاتبه کردیم تا بازیکنش را جذب کنیم اما آن باشگاه مستقیماً با بازیکن ما تماس گرفت و به همین خاطر هم من به آنها اعلام کردم به این باشگاه بازیکن نمی‌دهم زیرا اخلاق و آئین‌نامه لیگ را نادیده گرفتند و به طور مستقیم با باشگاه صحبت کردند.

آذری در مورد اینکه محمدباقر صادقی از این تیم جدا خواهد شد یا نه،‌ گفت: محمدباقر صادقی به تمریانت ذوب‌آهن بر می‌گردد و رقابت برادرانه و شرافتمندانه‌ای را با رشید مظاهری انجام خواهد داد. او در این روزها هم تمرینات خود را انجام داده است.

آذری در مورد اینکه حمید درخشان در برنامه رادیویی اعلام کرده با مسلمان برای حضور در پرسپولیس به توافق رسیده گفت:‌ من کار درخشان را به حساب بی‌اخلاقی نمی‌گذارم. حمید درخشان مسئولیت وحشتناک سنگینی را پذیرفته است و اکنون هم دست تنهاست. مدیر باشگاهش با مشکل مواجه شده و اگر خودش هم وارد فصل نقل و انتقالات نشود شرایط سخت می‌شود اما خواهشم این است که دقت عمل بیشتری داشته باشد. محسن مسلمان یک سال و نیم دیگر با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد دارد و ما می‌گوییم که او به کدام تیم برود. من با درخشان همانطور که گفتم در اردوهای تیم ملی حضور داشتم اما اجازه بدهد که هر کاری روال خودش را طی کند.

آذری در مورد اینکه اگر پیشنهاد سرمربیگری تیم امید به یحیی گل‌محمدی شود او سرمربی خود را به تیم امید خواهد داد یا نه، گفت:‌ تحت هیچ شرایطی نمی‌گذاریم که گل‌محمدی از ذوب‌آهن برود. ما می‌خواهیم با او به آسیا راه پیدا کنیم و اکنون نصف راهش را پیموده‌ایم. من باید از همه عواملی که باعث شدند که این راه سخت را طی کنیم تشکر کنم. از هیأت مدیره باشگاه و حتی رسانه‌ها که ما را به موقع نقد کرده‌اند. گل‌محمدی را نه تنها به تیم امید که حتی به تیم ملی بزرگسالان هم نخواهیم داد.

وی ادامه داد: من خودم قهرمان ملی بودم و همواره معتقدم که باید ورزشکار عرق ملی داشته باشد اما واقعیت آن است که در این مورد خاص نمی‌توانم اجازه جدایی به گل‌محمدی را بدهم چون فدراسیون فوتبال یک سال را رها کرده و دو ماه مانده به مسابقات به فکر انتخاب سرمربی افتاده است و اکنون هم به دنبال مربی باشگاه‌هاست امیدوارم هرچه زودتر تیم امید سرمربی خود را پیدا کند تا فدراسیون دست از سر مربیان باشگاه‌ها بردارد البته یحیی یک شخصیت مستقل دارد. شخصیت حقوقی او با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد دارد ولی نمی‌دانم شخصیت حقیقی‌اش چه تصمیمی می‌گیرد. او برای ما یک مربی ارزشمند است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها