امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۸۵۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
پیکر زنده یاد «انوشیروان ارجمند» از مقابل تالار وحدت به سمت خانه هنرمندان تشییع شد.
به گزارش پایگاه 598، صبح امروز در طی مراسمی با حضور بسیاری از هنرمندان سینما و تلویزیون پیکر انوشیروان ارجمند از دمقابل تالار وحدت بدرقه و به بهشت زهرا منتقل شد.

فارس - در این مراسم افرادی چون: علی مراد خانی معاونت هنری وزارت ارشاد اسلامی، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، حسین پاکدل به نمایندگی از اهالی تئاتر،‌ دکتر محمد پورحسین به نمایندگی از سازمان صدا و سیما، ایرج راد رئیس خانه تئاتر، حجت اله ایوبی معاونت سینمایی،‌داریوش ارجمند برادر، بهار و برزو ارجمند دختر و پسر این هنرمند به بیان ایراداتی درباره خصایص و ویژگی های اخلاقی این هنرمند پرداختند.

در پایان این مراسم فرزندان این هنرمند به بیان جملاتی درباره پدر خود پرداختند. برزو ارجمند گفت:‌خواهش می کنم برای پدرم شایعه درست نکنید چراکه او بی حاشیه زندگی رفت و در پایان از مردم خواست به رسم همیشگی پدرش بعد از اجرای هر نمایشی که رو.ی صحنه می رفت به اندازه ای که برای مردم احترام دارد او را تشویق کنند.

در این مراسم هنرمندانی چون:‌ محمدرضا ورزی، حبیب دهقان نسب، سیامک اطلسی،‌ شکر خدا گودرزی، رضا کیانیان، فخرالدین صدیق شریف، داریوش فرهنگ، ایرج راد، محمود پاک نیت، حسن پورشیرازی،‌پرویز پورحسینی و ... نیز برا بدرقه دوست  هنرمند خوددر این مکان حضور داشتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها