يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۸۸۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۶ آذر ۱۳۹۳
پس از اینکه رئیس سابق هیات امر به معروف و نهی از منکر در مکه مکرمه به همراه همسرش بدون روبنده در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد، جنجالی در پایگاه‌های اجتماعی به پا شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: پس از اینکه رئیس سابق هیات امر به معروف و نهی از منکر در مکه مکرمه به همراه همسرش بدون روبنده در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد، جنجالی در پایگاه‌های اجتماعی به پا شد.

احمد بن قاسم الغامدی، رئیس سابق هیات امر به معروف و نهی از منکر در مکه به همراه "جواهر بنت شیخ"، همسرش در برنامه‌های "بدریه" در شبکه mbc حضور یافتند که این برنامه با محوریت جائز بودن نمایان شدن صورت زنان بود. آنچه که در این میان جنجال را در فضای مجازی به پا کرد، حضور همسر احمد بن قاسم الغامدی بود که بدون روبنده در این برنامه حضور یافت.

در همین حال، برخی از کاربران از این اقدام الغامدی انتقاد کرده و اعلام کردند: ای احمد! اگر گمان کردی که ما با خزعبلات تو قانع می‌شویم، دچار توهم شده‌ای، صورت همسرت را بپوشان!



یکی دیگر از کاربران با نام "مناور سلیمان" نیز نوشت: الغامدی همسر خود را در تلویزیون می‌آراید!

در همین راستا، عبدالله الفیقی، ناظر شبکه "طریق السنه" گفت: احمد الغامدی همسر خود را برای راضی کردن لیبرال‌ها بی‌ارزش کرد.

این در حالی است که برخی از کاربران از این اقدام استقبال کرده و آن را اقدامی "شجاعانه" خواندند.

یکی از کاربران اعلام کرد: حضور این شیخ با همسرش یک جهش گسترده در اندیشه دینی است. ما به اندیشه‌های جدیدی همچون طرز تفکر او نیاز داریم، ما از عقب‌ماندگی به ستوه آمده‌ایم.

نادیه الدوسری، یکی دیگر از کاربران نیز تصریح کرد: حضور شیخ الغامدی با همسرش یک اقدام شجاعانه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها