أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۸۹۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۶ آذر ۱۳۹۳
با گذشت دو روز از برگزاری سخنرانی «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان در دانشگاه تهران،‌ همچنان طیف‌های موسوم به اصلاح‌طلب و حامیان فتنه،‌ در حال حمله به وی هستند؛‌ بدون آنکه درباره سخنان مستدل وی و رفتارهای شرم‌آور حامیان خود در هنگام برگزاری این سخنرانی،‌کلامی بر زبان بیاورند!تصویر زیر نمادی از حرکت ناشایست طیف حامی فتنه می‌باشد که با پرتاب یک لنگه کفش به سوی «حسین شریعتمداری» قصد برهم زدن این مراسم را داشتند تا سند دیگری باشد بر اثبات حمایت بی‌چون‌ و چرای این طیف از آزادی بیان!آنچه مسلم است،‌ پاسخ سخنان منطقی و مستدل،‌ هر چه باشد، دست،‌ کف؛‌ جیغ، هوچی‌گری، اغتشاش و البته لنگه کفش نیست و هر مخلوقی که در برابر مدارک غیرقابل انکار،‌ دست به چنین اقداماتی بزند، بیم خود از شنیدن حقیقت را به نمایش گذاشته است.
عکس/ رونمایی از نماد روشنفکری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها