يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۸۹۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۶ آذر ۱۳۹۳

 جهان نوشت:

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی، در پاسخ به درخواست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مبنی بر «نقد اقدامات شنیع و غیر شرعی از قبیل اختلاس، کلاهبرداری ، دزدی و سواستفاده از بیت المال به جای نگرانی و دلواپسی نسبت به مباحث فرهنگی مثل حجاب»، با ارائه تصویری از فیش حقوقی یکی از مدیران ارشد دانشگاه آزاد، اطلاعات جدیدی از اضافه پرداخت ماهانه چند میلیونی به این مدیران منتشر کرد.

در این فیش حقوقی، در برابر عنوان «کارانه ماهانه» که جدیدا اضافه شده است، مبلغی در حدود ۵ میلیون تومان درج شده که این مبلغ علاوه بر سایر عناوین معمول در فیش های حقوقی است.

متن نامه این جمعیت را در ادامه می خوانید:

جناب آقای حمید میرزاده
رییس محترم دانشگاه آزاد

سلام

بارها در خصوص بهره مندی از مشاوران راستگو و امین مطالبی به شما گفته شد اما شواهد نشان می دهد هنوز هم شیوه تخریب، فرار از پاسخ، تهدید، تطمیع و فرافکنی در دستور کار دانشگاه آزاد برای پاسخ به منتقدان قرار دارد.

لذا به همه آنهایی که با روش های غیر اخلاقی و لطایف الحیل قصد ایجاد خفقان و بستن صدای منتقدین را دارند باید عرض کرد: "حاشا که بسیجی میدان را خالی نخواهد کرد".

آقای رییس!

در سخنرانی خود در واحد تهران غرب بیان کردید که منتقدان به جای نگرانی و دلواپسی نسبت به مباحث فرهنگی مثل مبحث حجاب، نگران چپاول های اقتصادی باشند و به جای امر به معروف فرهنگی، اقدامات شنیع و غیر شرعی از قبیل اختلاس، کلاهبرداری ، دزدی و سواستفاده از بیت المال را نقد کنند.

در پاسخ باید گفت:"هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد"

به عبارت دیگر مطمئن باشید دانشجویان امر به معروف اقتصادی در دانشگاه را جایگزین نقد فرهنگی نخواهند کرد بلکه معتقدیم در هر موضوعی اگر منکری اتفاق افتد و انحرافی پیش آید باید نقد و امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار بگیرد؛ برای مثال صدور آیین نامه کشف حجاب و یا انتصاب فرد هتاک به حضرت روح الله یا انتصاب های فامیلی و قبیله ایی از مصادیق بارز منکر بود که مورد نقد قرار گرفت و یقین داشته باشید در آینده نیز چشمان تیزبین دانشجویان و صدای رسای این مؤذنین جامعه برای اصلاح امور و برقراری موازین اسلامی و انقلابی و حاکمیت عدالت و اعتدال، فراگیرتر از گذشته عمل خواهد کرد.

به هر حال با توجه به علاقه شما به امر به معروف و نهی از منکر اقتصادی، سعی می کنیم در این خصوص بصورت کاملا شفاف به جنابعالی و همکارانتان کمک کنیم.

رییس سابق بازسازی مناطق جنگی!!!

اخیرا در فیش حقوقی برخی مدیران نزدیک به شما علاوه بر حقوق، حق اولاد، حق مسکن، حق ماموریت ها، جلسات و ایاب و ذهاب و حتی پاداش های مناسبتی و البته عجیب، بند جدید و خیره کننده ایی درج شده است که مبلغ آن به اندازه حقوق ۵کارگر تمام وقت است.

 


جناب پرفسور حمید میرزاده

شفاف و بدون اینکه بخواهید گارد تهاجمی بگیرید و یا منتقدان را مورد هجمه قرار دهید و یا نشست فوق العاده با رسانه های تندروی اصلاح طلب برای ایجاد هیاهو و غوغای رسانه ایی تشکیل دهید و یا دوستان شما آمار و اطلاعات منتقدین را برای تسویه حساب مستخرج کنند، پاسخ بفرمایید:

حق کارانه ماهانه که مبلغ آن "پنجاه میلیون" ریال در ماه است و به مدیران ویژه اختصاص می ابد، برای چه پرداخت می شود و از چه منبع مالی تامین می گردد؟

آیا قانون خاصی برای این ویژه پرداخت های هنگفت، در دانشگاه آزاد مصوب شده است؟

آیا درآمد نجومی حاصل شده است که بیت المال را اینگونه بذل و بخشش می کنید؟

بهتر نیست به جای این همه اتلاف بیت المال کمی به فکر کاهش شهریه های کمرشکن دانشجویان باشید؟

تا کنون محاسبه کرده اید چه تعداد از مدیران این مبلغ را در ماه می گیرند و جمع این ویژه پرداخت ها در ماه چه مبلغ کهکشانی می شود؟

اصلا به نظر شما در شرایط بد اقتصادی مردم و استیصال خانواده های مستضعف برخی از دانشجویان، این ویژه پرداخت های میلیونی و ثابت که برای مدیران خاص است و در هر سال به مبلغ ششصد میلیون ریال می رسد، عادلانه است؟

آیا افزایش ظالمانه و بی ضابطه شهریه دانشجویان، برای تامین این ویژه پرداخت های میلیونی اختصاص یافته است؟

اصلا آیا آیت الله هاشمی رفسنجانی در جریان این ویژه پرداخت ها قرار دارند؟

و آیا به همان اندازه که نگران رای مردم هستند نگران هدر رفتن دسترنج مستضعفین برای آسایش مرفهین هستند؟

ریاست کاخ علمی دانشگاه آزاد

چند وقت گذشته که یکی از خبرنگاران وابسته به رسانه های دانشگاه آزاد برای تهیه مصاحبه با یکی از مسؤولان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی تماس گرفته بود، در اثنای گفتگو از عدم دریافت حقوق ۶۰۰هزارت ومانی خود، به مدت ۲ ماه نقل قول می کرد!!!

آیا این تبعیض در پرداخت ها بر مبنای عدالت، انصاف و حتی اعتدال است؟

آیا رواست کثیری از زحمتکشان و کارمندان از دریافت حقوق حداقلی ۶۰۰ هزار تومان بصورت ماهانه محروم شوند آن وقت گروهی حداقلی و ویژه، کیسه های زر برای خود بدوزند و از سفره کارگران و مستضعفان ارتزاق کنند؟

آیا برای افزایش حقوق ناچیز کارمندان خدوم و مظلوم که زندگیشان به تباهی کشیده شده است تدابیری اتخاذ کرده اید؟

آیا می دانید یک مدرس و عضو هیأت علمی با چه مشقاتی در دانشگاه دست و پنجه نرم می کند و می دانید حقوق آنها در مقایسه با مدیران خاص و دوستان و نزدیکان و اقوام شما چه مقدار است؟

نگذارید مستضعفین برای رفاه و خوشگذرانی گروه اندکی از ویژه خوران، له شوند...

تدبیر کنید و گرنه ناامیدی و بی اعتمادی مردم به شعارهایی با ژست های روشنفکری و اعتدالی، لطمات سنگینی به کشور خواهد زد که البته در تاریخ انقلاب نمونه های آن کم نیست...

والسلام
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها