أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۸۹۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۶ آذر ۱۳۹۳

به گزارش 598،قلعه‌نویی که می‌داند باشگاه استقلال پول ندارد برای اینکه مانند فصول قبل تغییرات دلخواه را در نیم فصل اعمال کند برای رسیدن به اهدافش می‌خواهد دست روی بازیکنانی بگذارد که برخلاف گذشته بار مالی کمتری برای استقلال داشته باشند. در همین راستا شنیده می‌شود وحید طالب‌لو که سال‌ها پیش دروازه‌بان اول آبی‌ها بود با رقم بسیار کمی مد نظر قلعه‌نویی است و به احتمال فراوان این دروازه‌بان جانشین داسیلوایی خواهد شد که در نیم فصل گذشته حتی یک بار هم در قفس توری استقلال قرار نگرفت.

استقلال برای اینکه داسیلوا را داشته باشد رقمی حدود 720 میلیون تومان با استناد به اطلاعاتی که در سایت سازمان لیگ ثبت شده هزینه کرد که اگر چنین پولی به دروازه‌بان برزیلی داده نمی‌شد و در همان ابتدای فصل هزینه جذب این دروازه‌بان به علاوه پولی که به فروزان داده شده یک جا خرج یک دروازه‌بان درجه یک می‌شد استقلال با چنین آماری در گل‌های خورده مواجه نمی‌شد و شاید اساسا مدیریت پول موجب می‌شد مهدی رحمتی در استقلال بماند و همچنان شماره یک استقلال باشد.

با استناد به شنیده‌ها احتمالا طالب‌لو دروازه‌بانی است که به استقلال بازمی‌گردد. اگر وحید دوباره استقلالی شود نه تنها تعداد لیست ورودی-خروجی‌های امیر قلعه‌نویی از زمانی که سکان هدایت آبی‌ها را برعهده گرفته افزایش می‌یابد بلکه استقلال را با یک علامت سوال بزرگ مواجه می‌کند که اگر طالب‌لو دوباره برگردد آیا حاضر می‌شود نیمکت‌نشینی محسن فروزان، دروازه‌بانی که اشتباه‌های فراوانی در بازی‌های گذشته داشت را بپذیرد؟!

آنچه اما در این برهه از اهمیت بیشتری برخوردار است تنش‌هایی نیست که شاید با آمدن طالب‌لو به وجود آید. اساسا ممکن است این انتقال انجام نشود و باشگاه راه‌آهن با جدایی وحید مخالفت کند و یا اینکه طالب‌لو به دلیل سابقه‌ای که در استقلال داشته نخواهد در شرایطی به این تیم برگردد که نیمکت‌نشین محسن فروزان باشد. بازگشت شماره یک سابق آبی‌ها می‌تواند به هر دلیل لغو شود. حتی ممکن است قلعه‌نویی در نهایت بخواهد دروازه‌بان دیگری را استخدام کند و شایعاتی که درباره بازگشت او می‌شنویم صحت نداشته باشد. نکته مهم و پراهمیت درباره این خبر اخراج داسیلوا است. با جدایی این برزیلی تعداد اخراجی‌های استقلال از زمانی که قلعه‌نویی به این تیم بازگشته باز هم رو به فزونی می‌گذارد و عددی که دیروز به آن اشاره شد از 41 به 42 ارتقا می‌یابد. به نظر می‌رسد سرمربی استقلال با شتاب در همان مسیری که مورد انتقاد قرار گرفته در حرکت است اما برای مسوولان باشگاه استقلال بخصوص بهرام افشارزاده باید پیگیری و چرایی این حجم عظیم رفت‌وآمد به باشگاه استقلال در دستور کار قرار بگیرد و حتی اعضای هیات‌ مدیره این باشگاه تشکیل نشست فوری دهند و علت‌ها را ریشه‌یابی کنند که چرا استقلال بدل شده به محلی برای ورود و خروج بازیکنان.

داسیلوا هم رفت. دروازه‌بانی که حتی یک بار هم در چارچوب دروازه قرار نگرفته بود. دروازه‌بانی که گفته می‌شد اگر به او میدان می‌دادند می‌توانست بدل شود به یکی از بازیکنان تاثیرگذار اما این دروازه‌بان را هم باید به هر شکل در کنار بازیکنان خارجی سال‌های اخیر قرار داد که آمدند، رفتند و باشگاه کلی هزینه‌شان کرد و هیچ کارایی  هم نداشتند. داسیلوا اکنون در ردیف بازیکنانی همچون لیام ردی، گوران لاوره، آرزه کاماچو و ریکاردو کاروالیو قرار می‌گیرد. البته در زمان مربیگری مظلومی هم شاهد جذب یکی دو بازیکن خارجی نه چندان خوب بودیم. نمونه‌اش الونگ الونگ یا ولید علی.

با توجه به اینکه داسیلوا خارجی است باشگاه استقلال نمی‌تواند مانند بازیکنان ایرانی با او تا کند. قراردادی که داسیلوا با استقلال نوشته قابل پیگیری از طریق فیفا است و این دروازه‌بان خارجی تا قران آخر پولی که با استقلال توافق کرده را خواهد گرفت. سازمان لیگ گفته دستمزد این برزیلی 720 میلیون تومان است اما شاید رقم قرارداد بیشتر هم باشد.

داسیلوا: شرایط مهیا باشد می‌مانم!

داسیلوا درباره نیمکت‌نشینی‌اش در استقلال می‌گوید: «به خاطر نیمکت‌نشینی ناراحت هستم و حتی یک دقیقه هم به من فرصت داده نشد. من به استقلال نیامده‌ام که نیمکت‌نشین شوم. دروازه‌بانی نیستم که همه بازی‌ها روی نیمکت حضور داشته باشم. در بازی‌های نیم فصل روی نیمکت نشستم و اعتراضی نکردم چون شرایط تیم به گونه‌ای بود که نمی‌خواستم اعتراض کنم. هنوز پولی از استقلال نگرفته‌ام و اعتراضی هم نداشته‌ام اما اگر تا پنج‌شنبه پول به من نرسد، در استقلال نمی‌مانم. اگر شرایط مهیا باشد، با توجه به قراردادی که دارم، در تمرینات شرکت می‌کنم چون با استقلال قرارداد دارم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها