أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۸۹۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۲۶ آذر ۱۳۹۳

دکتر امین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: هیچ‌کدام از بازیکنان استقلال مصدوم نیستند و شایعاتی که در این خصوص مطرح می‌شود، صحت ندارد و تمام بازیکنان شرایط خوبی دارند.

وی ادامه داد: خسرو حیدری که از ناحیه ساق پشت پا دچار مصدومیت شده بود، هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می‌برد و همانطور که پیش از این اعلام کرده بودم نیاز به دو تا سه هفته فیزیوتراپی و تمرینات ویژه داشت.

معاون پزشکی باشگاه استقلال اظهار داشت: اینکه گزارشگر تلویزیون گفته بود عمران‌زاده مصدوم است، درست نیست و این بازیکن مشکلی ندارد و در سلامت کامل به سر می‌برد.

نوروزی درباره اینکه رمضانی هافبک جوان این تیم چه زمانی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: امیدوارم هزینه جراحی این بازیکن هر چه زودتر تامین شود تا رمضانی پایش را به تیغ جراحان بسپارد. اگر این اتفاق رخ دهد هفته آینده رمضانی عمل جراحی خواهد کرد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها